Załap.pl – ogólnopolska kampania dla platformy korepetycji online.

– ogólnopolska kampania wizerunkowa dla platformy do korepetycji online

Zalap.pl to wyjątkowa platforma korepetycyjna łącząca funkcje nowoczesnego narzędzia do zdobywania wiedzy oraz bazy nauczycieli pasjonatów. Przenosząc naukę do świata online marka umożliwiła uczniom swobodny dostęp do korepetycji nie tylko w dogodnym dla nich czasie, ale przede wszystkim z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo dostępne na platformie funkcje, takie jak e-tablica, czy video notatki sprawiły, że trudności związane ze zdalnym nauczaniem odeszły w niepamięć. To rozwiązanie idealne!

Cel: Zwiększenie rozpoznawalności marki

Na czym dokładnie polega wsparcie MOXIE?

Naszym głównym zadaniem było przygotowanie i poprowadzenie kampanii wizerunkowej na rok 2021. By dotrzeć z działaniami marki do możliwie jak największej liczby odbiorców postawiliśmy na szeroko zakrojone działania. W oparciu o cele marki oraz zidentyfikowane grupy docelowe i analizę trendów, stworzyliśmy koncepcję kreatywną kampanii oraz jej główne hasło “Załap to na swój sposób!”. Przygotowaliśmy także koncepty 6 spotów oraz zajęliśmy się produkcją foto&wideo. Do naszych zadań należy również dbanie o content na social media oraz bieżąca obsługa kampanii online (Google Ads: Dispaly, Search i Remarketing, Youtube Ads, Social Ads oraz koordynacja kampanii VOD).

Jako dodatkowe rozwiązanie opracowaliśmy także test stylów nauki umożliwiający każdej zainteresowanej osobie dostosowanie sposobów zdobywania wiedzy do jej indywidualnych potrzeb, a marce budowanie bazy adresów e-mail.

Zobacz efekty naszej pracy! Obejrzyj spot i poznaj historię Kingi:

Poszukujesz zespołu, który kompleksowo poprowadzi kampanię wizerunkową Twojej firmy?

Napisz do nas na biuro@moxie.pl i rozpocznijmy działania, o których wkrótce stanie się głośno!

Zobacz też:

Vegab – social media dla gastronomicznej sieci franczyzowej

Vegab to znana w Polsce marka łącząca zdrowy street food z etycznym postępowaniem. Działająca w modelu franczyzowym sieć gastronomiczna powstała w Krakowie i ma jeden cel: zarażać miłością do kuchni roślinnej.
Czytaj

Hashtagi w branży gastronomicznej

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy prowadzą profil lokalu gastronomicznego w social mediach i bezpłatnie chcą zwiększyć zasięgi! Istnieje kilka sposobów, które pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych gości i uzyskać zasięgi organiczne (darmowe).
Czytaj

COVID-19 Jak pandemia zmienia zachowania społeczne?

Na podstawie danych z GUS i raportów opublikowanych we wrześniu 2020 Arieta Prusak omawia i analizuje zmiany w zachowaniach zakupowych w Polsce. W ilu gospodarstwach domowych odnotowano pogorszenie sytuacji finansowej z powodu pandemii?
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: