Animax Bedding - Rok współpracy
Kampanie performance dla e-commerce i Social Ads, które konwertują
Żwirki Animax Bedding powstały w odpowiedzi na potrzeby puchatych członków rodzin (kotów, królików, czy małych gryzoni) i ich świadomych właścicieli. W trosce o zdrowie pupili oraz kondycję naszej planety marka produkuje drewnianą podsypkę z odpowiednio wyselekcjonowane trocin drzew iglastych. Dzięki temu otrzymywany pellet jest wyjątkowo chłonny i biodegradowalny, a po wykorzystaniu może służyć, jako naturalny nawóz.
Cel
- Dotarcie do klientów indywidualnych i zbudowanie świadomości oraz rozpoznawalności marki.
Propozycja rozwiązania
- Przejęliśmy opiekę nad kampaniami Google Ads i Social Ads na Instagramie i Facebooku.
- Stworzyliśmy mediaplan z rekomendowanymi kanałami, narzędziami i budżetami reklamowymi, aby zwiększyć konwersje i sprzedaż.
- Przygotowaliśmy nowe kreacje reklamowe z projektami graficznymi i treściami tekstowymi.
- Monitorowaliśmy i testowaliśmy kampanie, aby zoptymalizować ich efektywność.
- Zarządzaliśmy profilami społecznościowymi Animax Bedding oraz skupiliśmy się na komunikacji wyróżników i porad oraz budowaniu relacji z miłośnikami zwierząt.
Efekty
-
+1 227% wartości zamówienia
Po roku prowadzenia działań reklamowych, średnia dzienna wartość zamówień wzrosła ponad 13-krotnie. Klienci Animax Bedding kupują chętniej i zdecydowanie więcej!
-
15x wyższy ROAS
Aż o 1 379% wzrósł ROAS sprzedaży w porównaniu do wszystkich ponoszonych kosztów. Dzięki naszej współpracy inwestycja Animax Bedding w reklamę swojej marki zwróciła się kilkunastokrotnie.
-
3,5x wyższy CTR
Wielokrotnie podnieśliśmy współczynnik klikalności reklam, dzięki optymalizacjom, odpowiednio dobranym komunikatom tekstowym i wizualnych oraz działaniom prowadzonym w ramach wielu kampanii.
-
Zaangażowana społeczność
Regularnie i efektywnie prowadzone działania (zarówno w ramach kampanii, jak i Social Mediach marki, które obsługujemy) doprowadziły do zbudowania zaangażowanej społeczności, która chętnie wymienia się między sobą opiniami, doświadczeniami oraz zdjęciami swoich pupili. Dzięki temu stale dbamy o napływ nowych lead’ów do pierwszych 2 etapów lejka sprzedażowego, wzrasta rozpoznawalność marki i zwiększa się liczba klientów.