ambient i kampania 360 dla Victoria’s Secret
otwarcie pierwszego salonu marki w Poznaniu

Victoria’s Secret to amerykańska marka założona w 1977 roku, specjalizująca się w ekskluzywnej bieliźnie, odzieży i kosmetykach dla kobiet. Oprócz szerokiej oferty bielizny dużą popularnością cieszą się także kosmetyki, w tym kultowe mgiełki do ciała. Marka posiada również linię Pink, skierowaną do nastolatek i młodych kobiet.
Victoria’s Secret zyskała światową rozpoznawalność dzięki corocznym pokazom mody – Victoria’s Secret Fashion Show – w których udział biorą modelki określane mianem „aniołków Victoria’s Secret”. Pierwszy pokaz odbył się w 1995 roku.
Cel
- Zbudowanie i wzmocnienie świadomości marki Victoria’s Secret w kontekście otwarcia pierwszego butiku w Poznaniu
- Wzbudzenie zainteresowania i emocji wokół otwarcia poprzez silną obecność w mediach cyfrowych
- Budowa lokalnej bazy klientów oraz zachęcenie do zapisu do newslettera marki
Propozycja rozwiązania
Dla marki Victoria’s Secret zaprojektowaliśmy kompleksową strategię komunikacyjną, obejmującą działania w przestrzeni miejskiej, online oraz w ramach akcji niestandardowych. Start kampanii zaplanowaliśmy z 6-tygodniowym wyprzedzeniem, koncentrując główne działania komunikacyjne w okresie 7 dni przed i po otwarciu butiku w Galerii Posnania. Zakres działań obejmował:
- Outdoor: billboardy i citylighty na kluczowych punktach miasta
- Digital: kampanie reklamowe w Meta Ads i TikTok Ads, influencer marketing, działania z wykorzystaniem UGC (User Generated Content)
- Media relations: dystrybucja dwóch komunikatów prasowych oraz kompleksowa obsługa mediów w dniu otwarcia
- Reklama radiowa oraz digital w przestrzeni komunikacji miejskiej w Poznaniu
- Ambient i akcje niestandardowe: m.in. Victoria’s Take Over The City – akcja rozdawania zaproszeń do zapisu na newsletter w kilku lokacjach w mieście, konkurs w mediach społecznościowych skierowany do stylistek paznokci z Poznania
- Oprawa wizualna w dniu otwarcia: projekt i produkcja ścianki prasowej, personalizowane hasła na sleepwear marki oraz pełna produkcja materiałów foto i wideo z wydarzenia






















Efekty
-
Media relations
Komunikaty wygenerowane przez media lokalne i biznesowe, do których dystrybuowane były nasze komunikaty wygenerowały ponad 1 651 250 zasięgu, co przekłada się na ponad 120 000 zł ekwiwalentu reklamowego
-
Influencer marketing
Zaangażowaliśmy ponad 10 lokalnych twórczyń internetowych o łącznej wielkości kont 759 100 follow, które wygenerowały 579 745 wyświetleń komunikatów o marce.
-
Kampanie digital
Kampanie prowadzone na platformach Meta oraz TikTok-u wygenerowały ponad 1,7 mln wyświetleń wśród mieszkanek Poznania i okolic (+20 km).
-
User generated content
Na Instagramie 34 twórczynie UGS (User Generated Content) z Poznania o łącznej wielkości kont 202 498 follow wygenerowały 240 220 wyświetleń komunikatów o marce.
Referencje / opinia
Profesjonalizm i efektywność agencji w podejściu do pracy, podejmowane inicjatywy, były nieocenione podczas całej kampanii. Praca zespołu wyróżniała się nie tylko sprawnym zarządzaniem, ale także kreatywnością, i innowacyjnością, które przyczyniły się do sukcesu otwarcia pierwszego sklepu Victoria’s Secret w Poznaniu. Zdolność do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki oraz elastyczność w dostosowywaniu strategii była kluczowa w osiągnięciu zamierzonych celów.
Dzięki zaangażowaniu zespołu agencji MOXIE, marka Victoria’s Secret zyskała znaczną, widoczność w lokalnych mediach, a akcje marketingowe przeprowadzone przez agencję były niezwykle efektywne i przyniosły wymierne korzyści. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy i gorąco polecamy agencję MOXIE jako profesjonalnego partnera w dziedzinie marketingu i PR.