ambient i kampania 360 dla Victoria’s Secret

otwarcie pierwszego salonu marki w Poznaniu

Rok współpracy: 2025

Victoria’s Secret to amerykańska marka założona w 1977 roku, specjalizująca się w ekskluzywnej bieliźnie, odzieży i kosmetykach dla kobiet. Oprócz szerokiej oferty bielizny dużą popularnością cieszą się także kosmetyki, w tym kultowe mgiełki do ciała. Marka posiada również linię Pink, skierowaną do nastolatek i młodych kobiet.

Victoria’s Secret zyskała światową rozpoznawalność dzięki corocznym pokazom mody – Victoria’s Secret Fashion Show – w których udział biorą modelki określane mianem „aniołków Victoria’s Secret”. Pierwszy pokaz odbył się w 1995 roku.

Cel

  • Zbudowanie i wzmocnienie świadomości marki Victoria’s Secret w kontekście otwarcia pierwszego butiku w Poznaniu
  • Wzbudzenie zainteresowania i emocji wokół otwarcia poprzez silną obecność w mediach cyfrowych
  • Budowa lokalnej bazy klientów oraz zachęcenie do zapisu do newslettera marki

 

Propozycja rozwiązania

Dla marki Victoria’s Secret zaprojektowaliśmy kompleksową strategię komunikacyjną, obejmującą działania w przestrzeni miejskiej, online oraz w ramach akcji niestandardowych. Start kampanii zaplanowaliśmy z 6-tygodniowym wyprzedzeniem, koncentrując główne działania komunikacyjne w okresie 7 dni przed i po otwarciu butiku w Galerii Posnania. Zakres działań obejmował:

  • Outdoor: billboardy i citylighty na kluczowych punktach miasta
  • Digital: kampanie reklamowe w Meta Ads i TikTok Ads, influencer marketing, działania z wykorzystaniem UGC (User Generated Content)
  • Media relations: dystrybucja dwóch komunikatów prasowych oraz kompleksowa obsługa mediów w dniu otwarcia
  • Reklama radiowa oraz digital w przestrzeni komunikacji miejskiej w Poznaniu
  • Ambient i akcje niestandardowe: m.in. Victoria’s Take Over The City – akcja rozdawania zaproszeń do zapisu na newsletter w kilku lokacjach w mieście, konkurs w mediach społecznościowych skierowany do stylistek paznokci z Poznania
  • Oprawa wizualna w dniu otwarcia: projekt i produkcja ścianki prasowej, personalizowane hasła na sleepwear marki oraz pełna produkcja materiałów foto i wideo z wydarzenia
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami
przecięcie różowej wstęgi na otwarciu sklepu Victora's secret
wnętrze sklepu z bielizną
kolejka przy kasie w sklepie z bielizną
maszyna haftująca inicjał na piżamie w różowe paski
biały napis na różowym tle ambient i produkcja wideo
cztery zdjęcia dziewczyn jadących w różowej limuzynie, w różowych szlafrokach victoria's secret
Modelki występujące w materiałach wideo Victoria's Secret - iconic try on
dziewczyny z gadżetami Victoria's Secret spacerują po mieście.
biały napis media i outdoor na różowym tle
liczbowe wyniki kampanii na różowym tle
billboard z modelką Victoria's secret na elewacji budynku targów poznańskich
jasny bilboard z modelkami victoria's secret przy ruchliwej ulicy na tle wieczornego miasta
biały napis
dane liczbowe wyników konkursu Victoria's Tips
zdjęcia kreacji stylizacji paznokci inspirowanych viictori's secret
biały napis
Efekty kampanii prowadzonej dla Victoria's Secret
cztery telefony na różowym tle z wyświetlonymi zdjęciami influencerek z bielizna victoria's secret
Influencerki zaangażowane w kampanię promocyjną Victoria's Secret

Efekty

  • zielony napis 1651250 zasięgu kampanii w mediach

    Media relations

    Komunikaty wygenerowane przez media lokalne i biznesowe, do których dystrybuowane były nasze komunikaty wygenerowały ponad 1 651 250 zasięgu, co przekłada się na ponad 120 000 zł ekwiwalentu reklamowego 

     

  • Influencer marketing

    Zaangażowaliśmy ponad 10 lokalnych twórczyń internetowych o łącznej wielkości kont 759 100 follow, które wygenerowały 579 745 wyświetleń komunikatów o marce. 

  • Kampanie digital

    Kampanie prowadzone na platformach Meta oraz TikTok-u wygenerowały ponad 1,7 mln wyświetleń wśród mieszkanek Poznania i okolic (+20 km).

     

  • User generated content

    Na Instagramie 34 twórczynie UGS (User Generated Content) z Poznania  o łącznej wielkości kont 202 498 follow wygenerowały 240 220 wyświetleń komunikatów o marce.

     

Referencje / opinia

Profesjonalizm i efektywność agencji w podejściu do pracy, podejmowane inicjatywy, były nieocenione podczas całej kampanii. Praca zespołu wyróżniała się nie tylko sprawnym zarządzaniem, ale także kreatywnością, i innowacyjnością, które przyczyniły się do sukcesu otwarcia pierwszego sklepu Victoria’s Secret w Poznaniu. Zdolność do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki oraz elastyczność w dostosowywaniu strategii była kluczowa w osiągnięciu zamierzonych celów.

Dzięki zaangażowaniu zespołu agencji MOXIE, marka Victoria’s Secret zyskała znaczną, widoczność w lokalnych mediach, a akcje marketingowe przeprowadzone przez agencję były niezwykle efektywne i przyniosły wymierne korzyści. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy i gorąco polecamy agencję MOXIE jako profesjonalnego partnera w dziedzinie marketingu i PR.

– Magdalena Garbiec,
Marketing Manager

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego