Nasze wartości
Odwaga
Walczymy o rozwiązania mające sens biznesowy. Jeśli Twoja marka podejmuje działania, które nie sprzyjają realizowaniu strategii, możesz mieć pewność, że Ci o tym powiemy. Nie boimy się rezygnowania z utartych schematów i popełniania błędów, bo dzięki temu nieustannie możemy się rozwijać.
Rozwój
Śledzimy trendy i wprowadzamy innowacyjne narzędzia. Nieustannie je testujemy, a z każdego błędu wyciągamy wnioski, by nie popełniać go dwa razy. To sprawia, że nieustannie rozwijamy: nasz zespół, umiejętności, a co za tym idzie – usługi i wsparcie, które oferujemy naszym klientom! Kochamy dzielić się wiedzą, a stare rozwiązania nas nudzą, dlatego możesz mieć pewność, będziemy Cię motywować do podejmowania nowych działań
Ciekawość
Jesteśmy ciekawi ludzi i branż, z którymi współpracujemy. Stale poszukujemy nowej wiedzy, czytamy raporty, badamy inne rynki, a co najważniejsze wychodzimy poza klasyczne ramy agencji, starając się jak najlepiej zrozumieć biznesową rzeczywistość. Dlatego przygotuj się, że zadamy Ci wiele pytań i dołączymy do Twojego zespołu, by wspólnie stworzyć szyte na miarę potrzeb rozwiązania!
Odpowiedzialność
Bierzemy odpowiedzialność za nasz zespół oraz prowadzone projekty: dzielimy się wiedzą, dokładnie planujemy i nadzorujemy prowadzone działania. Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań i z wyprzedzeniem informujemy Cię o możliwych zagrożeniach. Wspieramy inicjatywy, które biorą odpowiedzialność za naszą planetę i przyszłe pokolenia.
Co i dla kogo robimy?
Markom, które chcą się zmieniać i rozwijać,
pomagamy tworzyć skuteczną komunikację, dotrzeć do odpowiednich klientów i generować wzrosty sprzedaży. Czerpiąc z naszego doświadczenia, sprawdzonych metod pracy i narzędzi oraz innowacyjnych pomysłów.
Zespół
Arieta Prusak
Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona na tworzeniu trwałych
i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu oraz sposobów na wdrażanie innowacji
i sprawnej komunikacji w zespołach, które prowadzi. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grup docelowych
i celów, jakie mają przed sobą marki, z którymi współpracuje.
Pomogła aktualizować lub stworzyć strategie i plany działań dla takich marek jak: Aquanet, Ania Kruk, Body Chief, Coccodrillo, Collegium da Vinci, Moodo, Miasto Poznań, Lublin, Pijalnia Wódki i Piwa, Segafredo.
Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”, miłośniczka jogi, medytacji i aktywnego wypoczynku.
Marta Wolsztyniak-Chudzińska
W MOX!E zajmuje się budowaniem nowych marek i tworzeniem strategii. Podpowiada firmom, jak połączyć marketing z innymi działaniami marki tak, by tworzyły harmonijną całość i przynosiły realne zyski. W swojej pracy zawsze kieruje się empatią – najważniejsze jest dla niej zrozumienie potrzeb klientów.
To ona dba o spójne wdrażanie strategii marek przez wszystkich członków zespołu oraz zewnętrznych współpracowników: wytycza kierunki działania, układa plany, konsultuje i pomaga rozwiązywać problemy.
Marki, dla których pracowała to m.in.: Aquanet, Allegro, Coccodrillo, Kwiaty & Miut, Otodom, 36 MINUT.
W czasie wolnym uwielbia piec i odkrywać nowe smaki. Kocha otaczać się pięknymi rzeczami, a jej marzeniem jest domek przy lesie z widokiem na morze.
Dariusz Jeleniewski
Obowiązkowy, skrupulatny i konsekwentny. Dzięki tym cechom jego organizacja pracy jest na najwyższym poziomie i nie ma w niej miejsca na bałagan i chaos. Każdy dokument, który przejdzie przez jego ręce jest dokładnie sprawdzony i skatalogowany. Każda kampania reklamowa w Google lub Meta Ads dokładnie analizowana.
W MOX!E odpowiada za analizę wyników biznesowych, wdrażanie narzędzi analitycznych dla klientów, m.in. Google Tag Managera oraz koordynację pracy zespołów odpowiedzialnych za działania performance dla naszych klientów.
Marki, dla których pracował to m.in. Collegium da Vinci, Estrada Poznańska, Fromażeria, Heroes Diet, Miasto Poznań, Sopocki Dom Aukcyjny.
Prywatnie ojciec Filipa i Oskara, wielbiciel książek oraz fan sportów, głównie piłki nożnej i koszykówki.
Agnieszka Gębska
Autorka grafik, rysunków i obrazów. Magister sztuki.
Wykształcenie artystyczne pozwala jej swobodnie poruszać się w świecie obrazu, a dzięki doświadczeniu z własną marką odzieżową, świetnie rozumie potrzeby klientów z branży mody.
W MOX!E współtworzy strategie marek, opracowuje założenia do projektów brandingowych, konsultuje projekty graficzne oraz odpowiada za art direction produkcji zdjęciowych oraz wideo.
Współpracowała m.in. z: Coccodrillo, QUIOSQUE, Potis&Verso, Warsaw Concept Store.
Zafascynowana osobą i twórczością Le Corbusiera. Uzależniona od słodyczy
i kawy. W ramach relaksu kolorowe magazyny przetwarza na kolaże.
Gosia Koszmider
Obserwatorka, która uważnie patrzy na otaczający świat nieustannie szukając inspiracji, które znajdują zastosowanie w powstających pracach. Otwartość na różnorodność pozwala jej odnaleźć się w niemal każdym zadaniu. Wykonując swoją pracę zawsze kładzie nacisk na zrozumienie tematu oraz dostarczenie estetycznego i zadowalającego projektu.
Specjalizuje się w projektach digitalowych ze szczególnym naciskiem na web design. To ona w oparciu o tworzone przez nas strategie projektuje architektury stron zgodne z zasadami UX i czuwa nad tym by witryna na każdym typie urządzenia odpowiednio prezentowała wizerunek marki.
Marki, dla których projektowała to m.in. Andersia Retail, Aquanet, Collegium da Vinci, MOX!E, Pasta Italia, Sopocki Dom Aukcyjny.
W wolnych chwilach tworzy muzykę oraz rozwija umiejętności w malarstwie akrylowym i olejnym.
Anna Gromada
Stale analizuje procesy, poszczególne elementy komunikacji i szuka dla nich usprawnień. Pracując i tworząc zawsze ma przed oczami główny cel projektu, a dodatkowo skupia się na dopracowaniu każdego szczegółu.
W MOX!E zajmuje się głównie badaniami jakościowymi i analizami, współtworzy kampanie Social Ads i Google Ads, pracuje przy strategiach komunikacji i wdraża je w życie, współpracując z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie contentu.
Współpracowała m.in. z: 36 MINUT, DataPax, Kleenoil, Leancraft, TelForceOne, 360 Księgowość.
Zawsze jest w ruchu. Gdzie nie poniosą ją nogi, to na pewno zrobi to deska windsurfingowa, łódka, rolki albo rower. Ale i tak najlepiej odpoczywa wtedy, kiedy nie musi się nigdzie spieszyć. Kluczem dla niej jest wyznaczanie własnego tempa dla pasji, które realizuje.
Kalina Gumoś
Rzetelna, odpowiedzialna i dokładna. Uwielbia burze mózgów i efekty pracy grupowej, a dobre relacje w zespole są dla niej kluczowe. Skupiona na dobrym designie i komunikacji wizualnej, które łączy z wykształceniem w kierunku zarządzania. W MOX!E odpowiada za tworzenie contentu w różnej formie dla kanałów digital. Zajmuje się obsługą social mediów, copywritingiem i tworzeniem grafik oraz animacji.
Współpracowała m.in. z: Domneo, LafHome, AND2, Sopocki Dom Aukcyjny.
Prywatnie stara się funkcjonować w rytmie „slow life”. Uwielbia spokojne weekendy z bliskimi ludźmi i swoimi czworonogami. Nieustannie próbuje wydłużyć dobę, by mieć czas na realizację swoich wszechstronnych zainteresowań.