Nasze wartości

Odwaga

Walczymy o rozwiązania mające sens biznesowy. Jeśli Twoja marka podejmuje działania, które nie sprzyjają realizowaniu strategii, możesz mieć pewność, że Ci o tym powiemy. Nie boimy się rezygnowania z utartych schematów i popełniania błędów, bo dzięki temu nieustannie możemy się rozwijać.

Rozwój

Śledzimy trendy i  wprowadzamy innowacyjne narzędzia. Nieustannie je testujemy, a z każdego błędu wyciągamy wnioski, by nie popełniać  go dwa razy. To sprawia, że nieustannie rozwijamy: nasz zespół, umiejętności, a co za tym idzie – usługi i wsparcie, które oferujemy naszym klientom! Kochamy dzielić się wiedzą, a stare rozwiązania nas nudzą, dlatego możesz mieć pewność, będziemy Cię motywować do podejmowania nowych działań

Ciekawość

Jesteśmy ciekawi ludzi i branż, z którymi współpracujemy. Stale poszukujemy nowej wiedzy, czytamy raporty,  badamy inne rynki, a co najważniejsze wychodzimy poza klasyczne ramy agencji, starając się jak najlepiej zrozumieć biznesową rzeczywistość. Dlatego przygotuj się, że zadamy Ci wiele pytań i dołączymy do Twojego zespołu, by wspólnie stworzyć szyte na miarę potrzeb rozwiązania!

Odpowiedzialność

Bierzemy odpowiedzialność za nasz zespół oraz prowadzone projekty: dzielimy się wiedzą, dokładnie planujemy i nadzorujemy prowadzone działania. Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań i z wyprzedzeniem informujemy Cię o możliwych zagrożeniach. Wspieramy inicjatywy, które biorą odpowiedzialność za naszą planetę i przyszłe pokolenia.

Co i dla kogo robimy?

Markom, które chcą się zmieniać i rozwijać,

pomagamy tworzyć skuteczną komunikację, dotrzeć do odpowiednich klientów i generować wzrosty sprzedaży. Czerpiąc z naszego doświadczenia, sprawdzonych metod pracy i narzędzi oraz innowacyjnych pomysłów.

Zespół

Arieta Prusak

CEO

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona na tworzeniu trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.

Marta Wolsztyniak-Chudzińska

Account executive

W MOXIE Agencji Kreatywnej zajmuje się budowaniem nowych marek i tworzeniem strategii komunikacji. Podpowiada firmom, jak połączyć marketing z innymi działaniami marki tak, by tworzyły harmonijną całość i przynosiły realne zyski. W swojej pracy zawsze kieruje się empatią – najważniejsze jest dla niej zrozumienie potrzeb klientów. W czasie wolnym uwielbia piec i odkrywać nowe smaki. Kocha otaczać się pięknymi rzeczami, a jej marzeniem jest domek przy lesie z widokiem na morze.

Dariusz Jeleniewski

Business consultant

Obowiązkowy, skrupulatny i konsekwentny. Dzięki tym cechom jego organizacja pracy jest na najwyższym poziomie i nie ma w niej miejsca na bałagan i chaos. Każdy dokument, który przejdzie przez jego ręce jest dokładnie sprawdzony i skatalogowany.

Prywatnie ojciec Filipa, wielbiciel książek oraz fan sportów, głównie
piłki nożnej i koszykówki.

Agnieszka Gębska

Graphic designer

Autorka grafik, rysunków i obrazów. Magister sztuki.

Wykształcenie artystyczne pozwala jej swobodnie poruszać się w świecie obrazu, a dzięki doświadczeniu z własną marką odzieżową, świetnie rozumie potrzeby klientów z branży mody.

Zafascynowana osobą i twórczością Le Corbusiera. Uzależniona od słodyczy i kawy. W ramach relaksu kolorowe magazyny przetwarza na kolaże.

Gosia Koszmider

Graphic designer

Obserwatorka, która uważnie patrzy na otaczający świat nieustannie szukając inspiracji, które znajdują zastosowanie w powstających pracach. Otwartość na różnorodność pozwala jej odnaleźć się w niemal każdym zadaniu. Wykonując swoją pracę zawsze kładzie nacisk na zrozumienie tematu oraz dostarczenie estetycznego i zadowalającego projektu.
W wolnych chwilach tworzy muzykę oraz rozwija umiejętności w malarstwie akrylowym i olejnym.

Julia Anna Boińska

Junior Social Media Specjalist

W MOXIEteam zajmuje się content marketingiem i dba o codzienną komunikację marek na platformach społecznościowych. Psychologiczne wykształcenie zapewniło jej wrażliwość na potrzeby i determinację w poszukiwaniu na nie odpowiedzi. Prywatnie niepoprawna entuzjastka zaskakujących połączeń smakowych i niekonwencjonalnej kuchni 🙂

Klienci

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: