Wiedza

Jak założyć nową markę

Jak założyć nową markę? Przewodnik krok po kroku!

Na początku był POMYSŁ… Potem adrenalina, błysk w oku. Radość z powodu opracowania usługi doskonałej,  (niemalże 😉 zmieniającej  dzieje ludzkości.  Entuzjazm na myśl o nowych perspektywach w życiu zawodowym, które otwierają się wraz z momentem zakładania nowej marki. Czujesz to razem z nami? Tak? W takim razie dziś sprowadzimy Cię na ziemię. Razem z pozostałymi członkami MOX!E chcemy Ci dziś powiedzieć: choć zakładanie i prowadzenie biznesu to niewątpliwie ekscytujący proces, przede wszystkim to jednak ciężka praca, ogrom wątpliwości i poczucie odpowiedzialności, które potrafi odmienić codzienność niejednego założyciela Skąd to wiemy? Jako agencja kreatywna zajmujemy się procesami strategicznymi oraz brandingiem od wielu lat – zarówno z perspektywy prowadzenia własnej marki, jak i konsultowania klientów zewnętrznych.
Czytaj więcej
grafika tytułowa - cechy dobrego logo

Dobre logo, czyli jakie? Dowiedz się, co to znaczy!

W dzisiejszych czasach silnie odczuwany jest przesyt informacji, a ich filtrowanie staje się konieczne. Człowiek coraz częściej koncentruje uwagę tylko na wybranych bodźcach. Z racji na stosunkowo silnie rozwinięty zmysł wzroku to treści wizualne powodują wzrost zaangażowania u przeciętnego odbiorcy, a obrazy i grafiki w największym stopniu przyciągają uwagę. Właśnie dlatego logo jest tak istotnym elementem identyfikacji wizualnej – to jeden z pierwszych punktów styku konsumenta z marką, a na pewno najbardziej rozpoznawalny i zapadający w pamięć. Jak zatem sprawić, aby faktycznie spełniało ono swoje funkcje i wspierało działania marketingowe marki? Czym jest logo i dlaczego jest ważne? Poznaj jego funkcje!
Czytaj więcej
Obrazek wyróżniający - czym są OKR-y

Czym są OKR-y i jak pomagają skutecznym zespołom? Rozmowa z Maciejem Mazurkiem

Zastanawiasz się, jak dobrze zaplanować strategiczne i operacyjne cele dla siebie lub Twojego zespołu na rok, kwartał lub miesiąc? Ten odcinek jest dla Ciebie! Nasza CEO Arieta Prusak rozmawia z COO agencji BeeTalents, Maciejem Mazurkiem o systemie do ustalania i monitorowania realizacji celów, jakim jest OKR (Objective & Key Results).   Maciej Mazurek to współwłaściciel  agencji Bee Talents, założonej w Poznaniu, działającej globalnie, którą obecnie tworzy zespół prawie 100 specjalistów. BeeTalents jako agencja kompleksowo wspiera w kwestii rekrutacji firmy technologiczne i IT. Maciej w BeeTalents przeszedł całą ścieżkę od pierwszego rekrutera do współwłaściciela i COO. Obecnie zajmuje się głównie strategią tej organizacji, która rośnie i rozwija się w zawrotnym tempie, jest iderem w swojej kategorii i edukuje innych.
Czytaj więcej
Obrazek wyróżniający - Mniej znaczy lepiej

Mniej znaczy lepiej. O tym, jak odejście od wzrostu gospodarczego ocali świat.

“Społeczeństwa Zachodu przywykły wyobrażać sobie, że każdy problem można rozwiązać przez innowacje technologiczne. A dlaczego jednak nie wyobrażamy sobie równie chętnie innowacji społecznych? Poprzestawanie na tym, co jest, traktowanie kapitalizmu jako jedynej możliwej drogi, dowodzi wielkiego ubóstwa wyobraźni. A przecież my, ludzie, jesteśmy istotami twórczymi. Stać nas na sięgnięcie wyobraźnią dalej. Jesteśmy zdolni do innowacji w najrozmaitszych dziedzinach.” Cytatem z książki Jasona Hickela “Mniej znaczy lepiej. O tym, jak odejście od wzrostu gospodarczego ocali świat.”,  chcemy zaprosić Cię do wysłuchania podcastu o tym samym tytule. Pragniemy zainspirować Cię dzięki niemu do wzięcia udziału w społecznej rewolucji ograniczania, w której bierzemy udział my sami – jednostkowo i na poziomie zespołu.
Czytaj więcej
Obrazek wyróżniający - Dlaczego pomoc potrzebuje partnerstwa

Dlaczego pomoc potrzebuje partnerstwa? Co pomaga w komunikacji?

Dziś przychodzimy do Ciebie z Ważnym tematem, który w ostatnim czasie mocno z nami rezonuje. Z zagadnieniem będącym na skraju biznesu, niesienia pomocy i zwyczajnego, codziennego bycia w relacji z innymi. Porozmawiajmy o partnerstwie i o tym, jakie jego elementy są niezbędne, by niesienie pomocy i korzystanie z niej było dla nas bardziej korzystne. Partnerstwo w komunikacji – dlaczego poruszamy ten temat? W MOX!E na co dzień pomagamy markom tworzyć skuteczną komunikację. Doświadczenie zebrane zarówno przy pracy z klientami, jak i w budowaniu własnego zespołu nauczyło nas przede wszystkim jednego – prawdziwie dobre rozwiązania budowane są jedynie w dyskusji. I to nie byle jakiej.
Czytaj więcej
Obrazek wyróżniający - warsztaty strategiczne

Warsztaty strategiczne – zobacz, jak możemy wykorzystać potencjał Twojego zespołu!

Nie może być mowy o sprawnych i efektywnych działaniach marki, bez wdrożenia przez zespół przemyślanej strategii. Nie mamy co do tego najmniejszych wątpliwości. W końcu, by otworzyć drzwi i zaprosić klientów do swojego świata, najpierw trzeba zadbać o solidne fundamenty oraz wewnętrzny porządek. Poupychane gdzieniegdzie firmowe trupy w szafie, czy inne niepoukładane tematy, których na wszelki wypadek “lepiej nie poruszać”, żadnej marce nie wróżą dobrze. Dokładnie tak samo jak remont przeprowadzany przez zewnętrzną ekipę bez porozumienia z mieszkańcami 😉   Dlaczego o tym piszemy? Z jednego prostego powodu! Żeby przekonać Cię, że ilekroć wprowadzasz na rynek nowy produkt lub markę, planujesz zmiany w obrębie dobrze prosperującego biznesu, rozważasz rebranding lub zauważasz, że w codzienności Twojej firmy zdecydowanie więcej jest pytań niż odpowiedzi, to znaczy, że potrzebujesz solidnej pracy strategicznej, a co za tym idzie –  zespołowych warsztatów!
Czytaj więcej
Obrazek wyróżniający - zmęczenie współczuciem

Wojna w Ukrainie a zmęczenie współczuciem – na co dziś musisz być uważn_?

Zmęczenie współczuciem – aż do 2020 roku termin zarezerwowany niemalże jedynie dla aktywistów społecznych, lekarzy, terapeutów oraz wolontariuszy, czyli tych, dla których mierzenie się z cierpieniem innych oraz niesienie pomocy, jest stałym i ważnym elementem codzienności. Jednak pandemia Covid-19 oraz wojna w Ukrainie sprawiły, że zaczął on dotyczyć znacznej części naszego społeczeństwa. W jaki sposób?  Czym tak w zasadzie jest zmęczenie współczuciem, jak je rozpoznawać i przede wszystkim jak się przed nim chronić?  W MOX!E na co dzień pomagamy markom tworzyć skuteczną komunikację. W obecnej sytuacji oddajemy nasze media tematom, które są ważne dla nas wszystkich. Dziś chcemy zwrócić Twoją uwagę na … Zmęczenie współczuciem – dlaczego może dotyczyć również Ciebie?
Czytaj więcej

Wojna w Ukrainie – miejsca udzielające wsparcia psychologicznego

Wojna na Ukrainie, choć pozornie rozgrywa się ‘gdzieś tam, za granicą’, bardzo realnie wpływa na nasze ‘tu i teraz’.  Nieustanne zmęczenie, rozdrażnienie, czy problemy z koncentracją, z którymi przyszło nam się mierzyć to symptomy stopniowego wyczerpywania się naszych zasobów wewnętrznych. I nic w tym dziwnego! Inwazja, Rosji na Ukrainę, która rozpoczęła się 24 lutego, sprawiła, że bezpowrotnie zostało nam, społeczeństwu i jednostkom, odebrane coś niezmiernie cennego – poczucie podstawowego bezpieczeństwa. Nie ma co się oszukiwać – trudno wspinać się na wyżyny produktywności, czy (jak w naszym przypadku) kreatywności, kiedy nasz mózg gadzi nieustannie krzyczy i pertraktuje – walczyć, zastygnąć w bezruchu, czy uciekać?
Czytaj więcej
Praca a wojna w Ukrainie - jak możemy sobie pomóc

Praca a wojna w Ukrainie. Jak rozmawiać? Jak możemy sobie pomóc?

Rozmowa właścicielki firmy z psychoterapeutką, w której znajdziesz odpowiedzi na kilka pytań: jak stres, który obecnie odczuwamy może być wyrażany przez różne osoby w zespole? w jaki sposób managerowie i liderzy/ki powinni wspierać swoje zespoły? jak możemy zadbać o siebie samych by móc nieść dalej pomoc, która tak bardzo jest obecnie potrzebna? jak rozmawiać ze współpracownikami, którzy są ukraińskiej i rosyjskiej narodowości? Podcast MOX!Etalks: Praca a wojna w Ukrainie. Jak rozmawiać? Jak możemy sobie pomóc?   W MOX!E na co dzień pomagamy markom tworzyć skuteczną komunikację, dlatego w obecnej sytuacji postanowiliśmy dedykować nasze social media, bloga i podcast tematowi wojny w Ukrainie i komunikacji kryzysowej.
Czytaj więcej

OKR-y (Objective Key Results) – skuteczna metoda ustalania celów dla zespołów

Czy wiesz, że jedynie 26% pracowników w pełni rozumie, w jaki sposób ich codzienne zadania przekładają się na realizację celów firmy? Te dane uzyskane w badaniu przeprowadzonym przez Asana Inorporated, świadczą o tym, że potencjał i energia ponad 70% osób są po prostu marnowane. Świadomość tego, jaki wiele biznesy mógłby zdziałać, gdyby pracownicy faktycznie  identyfikowali się ze stojącymi przed nimi wyzwaniami, a co za tym idzie –  czuli się za nie odpowiedzialni –  prowadzi nas do konkluzji. Świat bezsprzecznie potrzebuje OKR-ów! Czym są OKR-y? Dowiedz się, jak zespołami i celami zarządzają innowacyjne biznesy! OKR- y, to system wykorzystywany przez kadry managerskie takich firm jak Intel, Google, Booking, Zalando, Spotify, Allegro, czy OLX.
Czytaj więcej

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego