Wiedza

Team building, czyli jak budować zespół stacjonarnie i zdalnie?

Czym jest team building i dlaczego opłaci się Twojemu biznesowi? Na początek powiedzmy sobie jedno. Team building to nie integracja i spotkania raz do roku przy wigilijnym barszczu. To regularna i często bardzo wymagająca praca, która powinna być zaplanowana i włączona w codzienne funkcjonowanie biznesu. Tworząc zespół w firmie zależy nam przecież nie tylko na nawiązywaniu relacji i spędzaniu razem czasu, ale przede wszystkim – zdobyciu realnych kompetencji, które pomogą w sprawnej komunikacji i współdziałaniu. To one przekładają się na podniesienie jakości wykonywanych obowiązków, a w konsekwencji – sukces biznesu! Co w takim razie kryje się za pojęciem team building? Team building to wszelkie aktywności i spotkania zespołu, które wspierają: wzajemne poznawanie siebie, swoich potrzeb, mocnych oraz słabych stron,wyznaczanie ról zespołowych,budowę wzajemnego zaufania,wypracowywanie efektywnej komunikacji i sposobów rozwiązywania problemów, czyli wszystko to, co buduje całościowo silny i gotowy na wyzwania zespół, a nie tylko pojedyncze relacje w jego obrębie.
Czytaj więcej

Rebranding MOX!E – jak przeprowadzić ten proces i jakich błędów unikać?

Jak przeprowadzić rebranding, który nie będzie lekkim odświeżeniem wystroju, ale generalnym remontem i zaowocuje spełnionymi celami biznesowymi? Dlaczego przy tworzeniu identyfikacji wizualnej zdecydowanie musisz zapomnieć o tym, co wydaje Ci się najładniejsze? W nowym odcinku MOX!Etalks, nasza CEO, Arieta Prusak szczerze opowiada o popełnionych przez nas błędach i wnioskach, dzięki którym stworzyliśmy wizerunek oddający to, co chcemy światu pokazać!  Dowiedz się, z czego wynikają wprowadzone przez nas zmiany, jak wyglądał sam proces oraz jak możesz wykorzystać te informacje, do pracy nad swoją własną marką! Słuchaj nas tam, gdzie lubisz: na Spotify, Apple Podcast, YouTube lub Podigy. Masz pytania? Nie wahaj się ich zadać na moxie@biuro.pl,
Czytaj więcej

Załap.pl – ogólnopolska kampania dla platformy korepetycji online.

Zalap.pl to wyjątkowa platforma korepetycyjna łącząca funkcje nowoczesnego narzędzia do zdobywania wiedzy oraz bazy nauczycieli pasjonatów. Przenosząc naukę do świata online marka umożliwiła uczniom swobodny dostęp do korepetycji nie tylko w dogodnym dla nich czasie, ale przede wszystkim z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo dostępne na platformie funkcje, takie jak e-tablica, czy video notatki sprawiły, że trudności związane ze zdalnym nauczaniem odeszły w niepamięć. To rozwiązanie idealne! Cel: Zwiększenie rozpoznawalności marki Na czym dokładnie polega wsparcie MOXIE? Naszym głównym zadaniem było przygotowanie i poprowadzenie kampanii wizerunkowej na rok 2021. By dotrzeć z działaniami marki do możliwie jak największej liczby odbiorców postawiliśmy na szeroko zakrojone działania.
Czytaj więcej

Vegab – social media dla gastronomicznej sieci franczyzowej

Vegab to znana w Polsce marka łącząca zdrowy street food z etycznym postępowaniem. Działająca w modelu franczyzowym sieć gastronomiczna powstała w Krakowie i ma jeden cel: zarażać miłością do kuchni roślinnej. Dzięki nowatorskiemu podejściu do wegańskiej kuchni zespół Vegaba tworzy przyjazną przestrzeń niezależnie od kulinarnych preferencji, a ich kultowe v-mięso przekonało do roślinnych potraw niejednego “mięsożercę”. Jako, że nieustanne poszukiwanie kreatywnych rozwiązań oraz miłość do dobrego jedzenia jest również sercem zespołu MOXIE, jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc współpracować z tymi, którzy kierują się takimi samymi wartościami w biznesie. Rozpoczynamy działania w Social Mediach marki i razem z zespołem Vegaba będziemy przekonywać – try vegan!
Czytaj więcej

Dla osób z otwartą głową

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa. Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy! Arieta Prusak Odrobina pozytywnych informacji gospodarczych na koniec tego trudnego roku? Business Insider odważnie informuje, że “Europejska gospodarka już umie żyć w koronawirusem” i wymienia czynniki, które mają na to wpływ, m.in. najsilniejszą od kwietnia 2018 wartość euro w stosunku do dolara. Dowiedz się więcej Lorem ipsum Darek Jeleniewski Premiera Cyberpunk 2077 miała miejsce tydzień temu. Duże zainteresowanie grą sprawiło, że inne marki chcąc wykorzystać jej popularność, publikowały swoje reklamy nawiązujące do premiery.
Czytaj więcej

Hashtagi w branży gastronomicznej

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy prowadzą profil lokalu gastronomicznego w social mediach i bezpłatnie chcą zwiększyć zasięgi! Istnieje kilka sposobów, które pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych gości i uzyskać zasięgi organiczne (darmowe). Jednym z nich jest używanie hashtagów. Czym jest cały ten hashtag?  Hashtagi, czyli słowa i zwroty poprzedzone znakiem #, które porządkują informacje w Internecie i ułatwiają użytkownikom Instagrama odnalezienie interesujących ich fotografii lub produktów. Nadają one zdjęciu określoną kategorię i pozwalają dotrzeć do osób, które za pomocą #taga szukają tego, co akurat możesz mieć w swojej ofercie. W jednym wpisie możesz użyć aż trzydziestu hashtagów, ale nie polecamy wykorzystywać wszystkich dostępnych oznaczeń, ponieważ im więcej hashtagów zamieścimy pod zdjęciem, tym mniejsze zaangażowanie możemy uzyskać. 
Czytaj więcej

COVID-19 Jak pandemia zmienia zachowania społeczne?

Na podstawie danych z GUS i raportów opublikowanych we wrześniu 2020 Arieta Prusak omawia i analizuje zmiany w zachowaniach zakupowych w Polsce. W ilu gospodarstwach domowych odnotowano pogorszenie sytuacji finansowej z powodu pandemii? Jaki procent klientów nie wrócił do zakupów w sklepach stacjonarnych po kwarantannie? Jak szybko po okresie kwarantanny poprawiły się w Polsce nastroje konsumenckie? Jak wielką wagę przywiązujemy obecnie do lokalnych produktów, bezpieczeństwa oraz działań marek zabezpieczających miejsca pracy? Odpowiedź na te pytania oraz rekomendacje działań, jakie powinny podejmować marki w nadchodzących dniach i miesiącach znajdziecie w najnowszym odcinku MOXIEtalks na Spotify, YouTube, Apple Podcast i Podigy. Rok 2020 zapisze się na kartach historii jako ten, w którym nic nie jest pewne i wszystko może się wydarzyć.
Czytaj więcej

Narzędzia Google, które ułatwią Ci codzienną pracę

Dobra organizacja pracy nie tylko ją przyspiesza, ale również wpływa na sprawniejsze działanie całej organizacji. W MOXIE pracujemy w tygodniowych sprintach i dbamy o odpowiednie planowanie zadań, dobrą komunikację oraz sprawny onboarding nowych pracowników, ale także projektów. W tym wszystkim pomagają nam narzędzia Google. Z większości z nich korzystamy od dawna, a część wdrożyliśmy w kwietniu 2019 roku, gdy zmieniliśmy tryb pracy na pracę zdalną.  Dysk Google To najbardziej podstawowe narzędzie, z którego korzysta każda osoba w MOXIE. Dzięki niemu wszyscy mamy dostęp do plików, których potrzebujemy do pracy. Współdzielony dysk pozwala nam przede wszystkim na:  utrzymanie porządku we wszystkich materiałach dotyczących MOXIE, ale także w folderach naszych klientów, łatwy dostęp do danych historycznych,współdzielenie plików z klientami lub podwykonawcami.
Czytaj więcej

Jak stworzyć nową markę? Jakich błędów unikać?

W kolejnym odcinku podcastu MOXIEtalks Arieta Prusak odpowiada na 2 główne pytania dotyczące tworzenia nowych marek: jak powinien wyglądać ten proces? Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy inwestujący swój czas i pieniądze w rozwój nowego produktu lub usługi. W oparciu o doświadczenia naszych klientów rekomenduje sprawdzone etapy pracy, które pomogą skutecznie wprowadzić nowy brand na rynek.  Dlaczego nie warto jest skupiać się tak bardzo na produkcie i dopracowywać go w tajemnicy? W jaki sposób można zbierać dane rynkowe i na temat swoich klientów bez zlecania indywidualnych badań? Kiedy warto jest analizować konkurencję, a kiedy należy ignorować to co robi? Na te i inne pytania w znajdziecie odpowiedzi w najnowszym podcaście MOXIEtalks.
Czytaj więcej

Porównanie systemów reklamowych

Każdego roku wydatki na reklamy internetowe rosną, a według badania AdEx Benchmark w 2019 roku po raz pierwszy pieniądze wydane na reklamy online przewyższyły wydatki w pozostałych segmentach mediowych (takich, jak radio, czy telewizja). To doskonały dowód na to, że jeśli nie wykorzystujesz jeszcze potencjału systemów reklamowych takich, jak Facebook Ads, LinkedIn Ads lub Google Ads, to najwyższy czas zacząć to robić. Nie wiesz od której platformy zacząć? Przygotowaliśmy dla Ciebie porównanie systemów reklamowych, które pomoże Ci podjąć decyzję.  Facebook Ads Facebookowy menedżer reklam jest prawdopodobnie najszybciej i najczęściej zamieniającą się platformą reklamową. Nic dziwnego – Facebook Ads umożliwia tworzenie reklam na Instagramie, Facebooku, Messengerze, WhatsAppie oraz Audience Network, czyli sieci aplikacji, do której należy między innymi Tinder.
Czytaj więcej

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: