Fromażeria
Identyfikacja wizualna dla pierwszej w Polsce restauracji z Cheese Barem

Fromażeria to pierwsza w Polsce restauracja z cheese barem, w której ofercie znajduje się szeroki wybór rzemieślniczych serów, naturalnych win i alkoholi oraz dań restauracyjnych stworzonych na bazie sera. Marka i wyjątkowy lokal zrodziły się z miłości do sera, wina a przede wszystkim celebracji życia. W ofercie Fromażerii znajduje się szeroki wybór rzemieślniczych serów, naturalnych win i alkoholi oraz dań restauracyjnych stworzonych na bazie sera.
Cel
- Naszym zadaniem było stworzenie logotypu, który będzie funkcjonalny, estetyczny, ale przede wszystkim dobrze odda charakter marki oraz opracowanie całej identyfikacji wizualnej marki, wraz z kolorystyką oraz look&feel do sesji zdjęciowych.
Referencje / opinia
„Traktujemy MOXIE, jako część zespołu Fromażerii, przyczynili się do sprawnej promocji marki przez wsparcie warstwy marketingowej, a w szczególności medialnej i wizualnej. Praca z Arietą Prusak (CEO MOXIE) i zespołem jest powiewem świeżego powietrza – można zawsze liczyć na wsparcie, pro aktywność i profesjonalizm. Polecam!”