Centrum Medycyny Snu Senare
Branding, naming i brand language dla nowej marki w branży medycznej - Centrum Medycyny Snu Senare
Rok współpracy: 2024

Senare to pierwszy w Polsce ośrodek, który kompleksowo diagnozuje i leczy wszystkie problemy związane ze snem – niezależnie od ich przyczyny. Firma powstała z potrzeby stworzenia miejsca łączącego ekspercką wiedzę medyczną z holistycznym, partnerskim podejściem do pacjenta.
Misją marki jest nie tylko leczenie, ale również edukacja oraz wspieranie pacjentów w drodze do lepszego snu i lepszego życia. Senare to przestrzeń nowoczesnej medycyny snu, bez białych kitli i dystansu – za to z empatią, wiedzą i nowoczesnym, podpartym najnowszymi badaniami naukowymi podejściem do zdrowia.
Cel
- Po zakończeniu prac nad strategią marki (o której możesz przeczytać tutaj) rozpoczęliśmy proces budowania spójnego i profesjonalnego systemu identyfikacji wizualnej.
- Stworzenie nowej marki od podstaw – z unikalną nazwą, identyfikacją wizualną i językiem komunikacji (brand language).
- Zbudowanie systemu wizualnego, który pozwoli marce działać spójnie w różnych kanałach (online, offline, gabinet, edukacja i inne).
- Zaprojektowanie materiałów gotowych do wdrożenia na start działalności firmy: od brandbooka po materiały użytkowe.
Propozycja rozwiązania
- Proces brandingowy poprzedził etap analityczno-strategiczny: przeprowadziliśmy pogłębione wywiady z zespołem, analizę konkurencji i kontekstu rynkowego oraz warsztaty strategiczne. Przeczytasz o nim tutaj.
- W ramach procesu namingowego opracowaliśmy nazwę Senare – z uwzględnieniem dostępności domen i aspektów prawnych (możliwości zastrzeżenia nazwy na terenie UE).
- Na podstawie strategii marki opracowaliśmy dwa moodboardy prezentujące alternatywne kierunki wizualne marki.
- Po wyborze finalnego kierunku wizualnego zaprojektowaliśmy kompletną księgę znaku, zawierającą: logotyp i sygnet, kolorystykę i typografię, hasło marki, zasady stosowania brandingu na różnych nośnikach, mediach i kontekstach.
- Przygotowaliśmy pierwsze materiały wdrożeniowe: wizytówki, broszury, szablony prezentacji oraz rozpoczęliśmy proces tworzenia strony internetowej (o którym przeczytasz tutaj).















