Centrum Medycyny Snu Senare

Branding, naming i brand language dla nowej marki w branży medycznej - Centrum Medycyny Snu Senare

Rok współpracy: 2024

Senare to pierwszy w Polsce ośrodek, który kompleksowo diagnozuje i leczy wszystkie problemy związane ze snem – niezależnie od ich przyczyny. Firma powstała z potrzeby stworzenia miejsca łączącego ekspercką wiedzę medyczną z holistycznym, partnerskim podejściem do pacjenta.

Misją marki jest nie tylko leczenie, ale również edukacja oraz wspieranie pacjentów w drodze do lepszego snu i lepszego życia. Senare to przestrzeń nowoczesnej medycyny snu, bez białych kitli i dystansu – za to z empatią, wiedzą i nowoczesnym, podpartym najnowszymi badaniami naukowymi podejściem do zdrowia.

Cel

  • Po zakończeniu prac nad strategią marki (o której możesz przeczytać tutaj) rozpoczęliśmy proces budowania spójnego i profesjonalnego systemu identyfikacji wizualnej.
  • Stworzenie nowej marki od podstaw – z unikalną nazwą, identyfikacją wizualną i językiem komunikacji (brand language).
  • Zbudowanie systemu wizualnego, który pozwoli marce działać spójnie w różnych kanałach (online, offline, gabinet, edukacja i inne).
  • Zaprojektowanie materiałów gotowych do wdrożenia na start działalności firmy: od brandbooka po materiały użytkowe.

Propozycja rozwiązania

  • Proces brandingowy poprzedził etap analityczno-strategiczny: przeprowadziliśmy pogłębione wywiady z zespołem, analizę konkurencji i kontekstu rynkowego oraz warsztaty strategiczne. Przeczytasz o nim tutaj.
  • W ramach procesu namingowego opracowaliśmy nazwę Senare – z uwzględnieniem dostępności domen i aspektów prawnych (możliwości zastrzeżenia nazwy na terenie UE).
  • Na podstawie strategii marki opracowaliśmy dwa moodboardy prezentujące alternatywne kierunki wizualne marki.
  • Po wyborze finalnego kierunku wizualnego zaprojektowaliśmy kompletną księgę znaku, zawierającą: logotyp i sygnet, kolorystykę i typografię, hasło marki, zasady stosowania brandingu na różnych nośnikach,  mediach i kontekstach.
  • Przygotowaliśmy pierwsze materiały wdrożeniowe: wizytówki, broszury, szablony prezentacji oraz rozpoczęliśmy proces tworzenia strony internetowej (o którym przeczytasz tutaj).
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami
logo senare na czterech tłach
zdjęcie śpiącej osoby z zielonym logo senare
niebieskie chmury z napisem
dziewczyna z białą opaską do spania na oczach
poduszka z książką na tle klifu i morza
starszy mężczyzna ubierający pościel
zielona wizytówka Senare na drewnianej tacy
papierowy dziennik snu Senare na zielonym tle
recepcja Senare
grupa lekarzy oraz lekarz z pacjentem wypełniający formularz
posty social media
widok instagrama Senare na telefonie
monitor z widokiem strony Senare
telefon z widokiem strony senare. Młody mężczyzna leżący nał óżku
ręce na klawiaturze laptopa, na ekranie strona senare
baner ze śpiąca kobietą

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego