Miasto Poznań

Jak zwiększyć atrakcyjność komunikacji w mediach społecznościowych miasta?

Rok współpracy: 2019

Social media dużych miast absolutnie nie muszą wiać nudą! Udowodniło to Miasto Poznań, które zdecydowało się na stworzenie aplikacji konkursowej w facebookowej zakładce. W rozgrywce można było wziąć udział, zarówno logując się zarówno poprzez komputer, jak i urządzenia mobilne. Cyklicznie, co kilka tygodni, w quizie pojawiały się nowe, sprawdzające wiedzę mieszkańców pytania, a na zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody.

Cel

  • Zwiększenie zaangażowania fanów na profilu facebookowym Miasta Poznań.
  • Promowanie wiedzy na temat Poznania.

Propozycja rozwiązania

  • Naszym zadaniem było kompleksowe stworzenie aplikacji konkursowej – począwszy od etapu projektów graficznych, opracowywania mechanizmu konkursowego i kodowania, poprzez przygotowanie regulaminu, aż po zaimplementowanie aplikacji do facebookowej zakładki na profilu Miasta Poznań.
  • Na czym polegał mechanizm konkursowy? Cyklicznie, co kilka tygodni, w quizie pojawiały się nowe pytania – głównie sprawdzające wiedzę na temat Poznania oraz nowe, atrakcyjne nagrody do wygrania.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki

Efekty

  • W każdym quizie

    brało udział nawet kilkaset osób, a sama rozgrywka okazała się świetnym sposobem na urozmaicenie komunikacji na fanpage’u marki i zwiększenie zaangażowania społeczności podczas wakacji w 2019 roku.

Miasto poznań - widok quizu w aplikacji

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego