LafHome
Strona internetowa dla branży nieruchomości i klientów B2B oraz B2C
Rok współpracy: 2022

LafHome to marka oferująca kompleksowe aranżacje pod klucz: zarówno prywatnych mieszkań, nieruchomości pod wynajem, jak i dużych powierzchni biznesowych. Codziennym kontaktem z klientami oraz ukończonymi realizacjami LafHome zmienia standardy branży budowalnej i udowadnia, że remonty nie muszą wiązać się z chaosem i niepewnością. Marka jest częścią grupy Lafrentz Polska, która od ponad 28 lat świadczy wszechstronne usługi na rzecz budownictwa i infrastruktury.
Cel
- Stworzenie atrakcyjnej, intuicyjnej i przyjaznej użytkownikowi strony internetowej, która będzie spójna ze strategią marki oraz zoptymalizowana pod kątem działań SEO i SEM.
- Zwiększenie liczby zapytań ze strony, od klientów indywidualnych oraz biznesowych.
Propozycja rozwiązania
- Zgodnie z naszą ustaloną strategią dotyczącą marki i komunikacji, stworzyliśmy architekturę oraz layout graficzny strony internetowej, uwzględniając optymalne rozwiązania dla wersji desktopowej i mobilnej.
- Przygotowaliśmy teksty oraz CTA zgodne ze strategią marki.
- Wykonaliśmy projekt graficzny witryny, którą następnie zakodowaliśmy i wypełniliśmy treściami, takimi jak zdjęcia oraz teksty zoptymalizowane pod kątem SEO.
- Zintegrowaliśmy stronę internetową z narzędziami takimi jak Google Analytics i Google Tag Manager, co pozwoliło nam na zbieranie i analizowanie danych dotyczących ruchu na stronie oraz skuteczności naszych kampanii reklamowych. Dodatkowo połączyliśmy formularz kontaktowy z systemem CRM, umożliwiając szybsze i bardziej efektywne zarządzanie kontaktami z klientami.
- Całą stronę oparliśmy na intuicyjnym w obsłudze systemie CMS WordPress. Dzięki temu zespół marki ma możliwość samodzielnego wprowadzania zmian w zawartości strony zgodnie z bieżącymi potrzebami i bez konieczności zaangażowania zewnętrznego zespołu deweloperskiego.
Efekty










