Heroes Diet

Nowa strategia komunikacji i rebranding dla cateringu dietetycznego

Rok współpracy: 2020

Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. W 2020 roku w związku z dalszymi planami rozwoju marka zdecydowała się na rebranding.

Wyzwanie

  • Jak wyróżnić catering dietetyczny wśród ogromnej konkurencji? 
  • Jak dostosować wizerunek marki do wymagających klientów z województwa mazowieckiego? 
  • Jak zaprojektować sklep internetowy, na którym zwiększy się konwersja sprzedaży?

Propozycja rozwiązania

  • Wraz z właścicielami firmy stworzyliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą najmocniejsze strony marki i 3 różne grupy klientów docelowych.
  • Przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną zgodną ze strategią komunikacji.
  • Opracowaliśmy koncepcję programu lojalnościowego zgodnego z wizerunkiem marki.
  • Przygotowaliśmy projekt nowej strony internetowej.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki

Efekty

  • Napis 50% wzrost konwersji

    50% wzrost sprzedaży

    w ciągu 3 miesięcy od premiery nowego wizerunku marki.

  • napis 1470% wzrostu sesji

    1 470% wzrostu sesji

    na e-commerce rok do roku w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych (6 miesięcy po rebrandingu).

Sesja zdjęciowa dań Heroes Diet
Logo Heroes Diet na papierowych torbach
Referencje dla Moxie od Heroes Diet

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego