Heroes Diet
Nowa strategia komunikacji i rebranding dla cateringu dietetycznego
Rok współpracy: 2020
Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. W 2020 roku w związku z dalszymi planami rozwoju marka zdecydowała się na rebranding.
Wyzwanie
- Jak wyróżnić catering dietetyczny wśród ogromnej konkurencji?
- Jak dostosować wizerunek marki do wymagających klientów z województwa mazowieckiego?
- Jak zaprojektować sklep internetowy, na którym zwiększy się konwersja sprzedaży?
Propozycja rozwiązania
- Wraz z właścicielami firmy stworzyliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą najmocniejsze strony marki i 3 różne grupy klientów docelowych.
- Przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną zgodną ze strategią komunikacji.
- Opracowaliśmy koncepcję programu lojalnościowego zgodnego z wizerunkiem marki.
- Przygotowaliśmy projekt nowej strony internetowej.
Efekty
-
50% wzrost sprzedaży
w ciągu 3 miesięcy od premiery nowego wizerunku marki.
-
1 470% wzrostu sesji
na e-commerce rok do roku w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych (6 miesięcy po rebrandingu).