Heroes Diet
Nowa strategia komunikacji i rebranding dla cateringu dietetycznego
Rok współpracy: 2020

Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. W 2020 roku w związku z dalszymi planami rozwoju marka zdecydowała się na rebranding.
Wyzwanie/problem:
- jak wyróżnić catering dietetyczny wśród ogromnej konkurencji?
- jak dostosować wizerunek marki do wymagających klientów z województwa Mazowieckiego?
- jak zaprojektować sklep internetowy, na którym zwiększy się konwersja sprzedaży?
Propozycja rozwiązania:
- Wraz z właścicielami firmy stworzyliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą najmocniejsze strony marki i 3 różne grupy klientów docelowych
- przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną zgodną ze strategią komunikacji
- opracowaliśmy koncepcję programu lojalnościowego zgodnego z wizerunkiem marki
- przygotowaliśmy projekt nowej strony internetowej
Efekty
-
50% wzrost sprzedaży
w ciągu 3 miesięcy od premiery nowego wizerunku marki,
-
1 470% wzrostu sesji
na e-commerce rok do roku w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych (6 miesięcy po rebrandingu)


