Heroes Diet
Nowa strategia komunikacji i rebranding dla cateringu dietetycznego

Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. W 2020 roku w związku z dalszymi planami rozwoju marka zdecydowała się na rebranding.
Wyzwanie
- Jak wyróżnić catering dietetyczny wśród ogromnej konkurencji?
- Jak dostosować wizerunek marki do wymagających klientów z województwa mazowieckiego?
- Jak zaprojektować sklep internetowy, na którym zwiększy się konwersja sprzedaży?
Propozycja rozwiązania
- Wraz z właścicielami firmy stworzyliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą najmocniejsze strony marki i 3 różne grupy klientów docelowych.
- Przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną zgodną ze strategią komunikacji.
- Opracowaliśmy koncepcję programu lojalnościowego zgodnego z wizerunkiem marki.
- Przygotowaliśmy projekt nowej strony internetowej.
Efekty
-
50% wzrost sprzedaży
w ciągu 3 miesięcy od premiery nowego wizerunku marki.
-
1 470% wzrostu sesji
na e-commerce rok do roku w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych (6 miesięcy po rebrandingu).


Referencje / opinia
„Współpracę z Agencją Kreatywną MOXIE oceniamy bardzo pozytywnie. Szczególnie doceniamy wzajemną komunikację, która była kluczowym czynnikiem wpływającym na terminowość i sprawność realizacji projektów. Zespół MOXIE to zespół znających się na swoim fachu profesjonalistów, którzy często wychodzą z własną inicjatywą i dodatkowymi pomysłami. Przeprowadzone dla nas warsztaty strategiczne były dużą dawką wiedzy, a stworzona strategia jest przemyślana i spójna. Wszystkie usługi zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, dlatego nasza współpraca na pewno potrwa jeszcze przez długi czas. Serdecznie polecamy usługi Agencji Kreatywnej MOXIE.”