Heroes Diet

Nowa strategia komunikacji i rebranding dla cateringu dietetycznego

Rok współpracy: 2020

Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. W 2020 roku w związku z dalszymi planami rozwoju marka zdecydowała się na rebranding.

Wyzwanie/problem:

  • jak wyróżnić catering dietetyczny wśród ogromnej konkurencji? 
  • jak dostosować wizerunek marki do wymagających klientów z województwa Mazowieckiego? 
  • jak zaprojektować sklep internetowy, na którym zwiększy się konwersja sprzedaży?

Propozycja rozwiązania:

  • Wraz z właścicielami firmy stworzyliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą najmocniejsze strony marki i 3 różne grupy klientów docelowych
  • przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną zgodną ze strategią komunikacji
  • opracowaliśmy koncepcję programu lojalnościowego zgodnego z wizerunkiem marki 
  • przygotowaliśmy projekt nowej strony internetowej

Efekty

  • 50% wzrost sprzedaży

    w ciągu 3 miesięcy od premiery nowego wizerunku marki,

  • 1 470% wzrostu sesji

    na e-commerce rok do roku w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych (6 miesięcy po rebrandingu)

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: