Urząd Miasta Lublin
Influencer marketing jako narzędzie do promocji działań miasta
Urząd Miasta Lublin zdecydował się na stworzenie programu Przewodnik Inspiracji, którego celem jest skupianie przewodników miejskich oraz zaprezentowanie możliwości turystycznych Lublina.
Jednak każda nowa inicjatywa wymaga odpowiedniej promocji, aby przyniosła pożądany efekt. W ramach kampanii “Odkryj tajemnice Lublina”, którą mieliśmy przyjemność stworzyć, zaproponowaliśmy działania z zakresu Social Ads: Facebook Ads i Instagram Ads oraz Influencer marketingu.
Cel
- Zbudowanie znajomości programu Przewodnik Inspiracji pośród potencjalnych turystów miasta.
- Zwiększenie wiedzy na temat oferty przyjazdowej do Lublina oraz zachęcenie do zakupu spacerów proponowanych przez Przewodników Inspiracji w ramach Programu.
- Budowanie wizerunku Lublina jako miasta inspirującego i atrakcyjnego turystycznie.
Propozycja rozwiązania
- Opracowaliśmy koncepcję kampanii wizerunkowej promującej Przewodnik Inspiracji poprzez komunikowanie wybranych tras turystycznych.
- Stworzyliśmy dedykowane grafiki i intrygujące kreacje reklamowe oraz strategię kampanii Facebook Ads i Instagram Ads. Kampanie reklamowe były odpowiednio targetowane i zoptymalizowane pod odpowiednie grupy docelowe w Lublinie i Polsce.
- Nawiązaliśmy współpracę z jednymi z bardziej rozpoznawalnych blogerów podróżniczych w Polsce, czyli Tasteaway.
Efekty
-
Ponad 20 postów
w firmie foto i wideo prezentujących Lublin przez Tasteaway na Facebooku i Instagramie + kilkadziesiąt InstaStories.
-
500 000 zasięgu
w Mediach Społecznościowych dzięki współpracy z Influencerami.
-
30 000 odsłon
na blogu Tasteaway w pierwszym miesiącu od publikacji, który w dalszym ciągu generuje ruch organiczny.