36 MINUT
Badanie konsumenckie dla sieci butikowych klubów sportowych
36 MINUT to sieć ponad 40 butikowych klubów sportowych. Marka z pomocą czasowo zoptymalizowanych treningów, kompleksowego wsparcia specjalistów (fizjotrenerów oraz dietetyków) oraz nowoczesnej technologii umożliwia korzystającym z jej usług klientom utrzymanie zdrowia, kondycji oraz dobrego samopoczucia.
Wyzwanie
- Znalezienie prawdziwego powodu rezygnacji z ćwiczeń w klubach 36 MINUT i czynników, które wpływają na tę decyzję.
- Opracowanie rekomendacji zagadnień i obszarów do wprowadzenia zmian przez markę.
Propozycja rozwiązania
- Działania rozpoczęliśmy od spotkania z przedstawicielami 36 MINUT, na którym dyskutowaliśmy o potrzebach marki i wspólnie wyznaczyliśmy cel badania.
- Zgodnie z przyjętymi założeniami zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy badanie obejmujące część ilościową (w postaci ankiet) i jakościową (w formie wywiadów pogłębionych).
- Otrzymane dane poddaliśmy analizie i przedstawiliśmy na prezentacji umożliwiającej omówienie wyników z zarządem i managerami poszczególnych klubów.
Efekty
-
45 ankietowanych
W badaniu, wypełnionych zostało 45 ankiet, których wyniki pozwoliły nam na eksplorację powodów rezygnacji z usług sieci.
-
14 wywiadów
Przeprowadziliśmy 14 wywiadów pogłębionych, umożliwiających zgłębienie najważniejszych tematów z perspektywy celu badania.
-
Raport
W wyniku przeprowadzonych badań powstał dokument zawierający nie tylko analizę uzyskanych danych i insighty klubowiczów, ale także praktyczne wskazówki i kroki, które warto podjąć, by zatrzymać w strukturze sieci rezygnujących klientów.