36 MINUT

Badanie konsumenckie dla sieci butikowych klubów sportowych

Rok współpracy: 2022

36 MINUT to sieć ponad 40 butikowych klubów sportowych. Marka z pomocą czasowo zoptymalizowanych treningów, kompleksowego wsparcia specjalistów (fizjotrenerów oraz dietetyków) oraz nowoczesnej technologii umożliwia korzystającym z jej usług klientom utrzymanie zdrowia, kondycji oraz dobrego samopoczucia.

Wyzwanie

  • Znalezienie prawdziwego powodu rezygnacji z ćwiczeń w klubach 36 MINUT i czynników, które wpływają na tę decyzję.
  • Opracowanie rekomendacji zagadnień i obszarów do wprowadzenia zmian przez markę.

Propozycja rozwiązania

  • Działania rozpoczęliśmy od spotkania z przedstawicielami 36 MINUT, na którym dyskutowaliśmy o potrzebach marki i wspólnie wyznaczyliśmy cel badania.
  • Zgodnie z przyjętymi założeniami zaprojektowaliśmy  i przeprowadziliśmy badanie obejmujące część ilościową (w postaci ankiet) i jakościową (w formie wywiadów pogłębionych).
  • Otrzymane dane poddaliśmy analizie i przedstawiliśmy na prezentacji umożliwiającej omówienie wyników z zarządem i managerami poszczególnych klubów.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • 45 ankietowanych

    W badaniu, wypełnionych zostało 45 ankiet, których wyniki pozwoliły nam na eksplorację powodów rezygnacji z usług sieci.

  • 14 wywiadów

    Przeprowadziliśmy 14  wywiadów pogłębionych, umożliwiających zgłębienie  najważniejszych tematów z perspektywy celu badania.

  • Raport

    W wyniku przeprowadzonych badań powstał dokument zawierający nie tylko analizę uzyskanych danych i insighty klubowiczów, ale także praktyczne wskazówki i kroki, które warto podjąć, by zatrzymać w strukturze sieci rezygnujących klientów.

36 minut referencje dla Moxie

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego