Aquanet
Potrzebujesz prostej instrukcji? Przygotuj z nami animację!

Aquanet to firma, która od lat dba o to, by mieszkańcom Poznania i pobliskich gmin nigdy nie zabrakło czystej wody w kranach. Przedsiębiorstwo zajmuje się między innymi uzdatnianiem, oczyszczaniem oraz badaniem jakości tego cennego surowca.
Mając na uwadze dobro swoich klientów, firma przeprowadziła dotąd wiele kampanii społeczno-edukacyjnych.
Najnowsza z nich zmotywowana była wysokimi rachunkami klientów korzystających z systemów automatycznego nawadniania. Z czego wynika problem? Czasem systemy nawadniające psują się i zraszacz nie wynurza się z ziemi. Przez to system, zamiast podlewać trawę, zasila wody gruntowe, a w efekcie pojawiają się duże rachunki.
By temu zapobiec, Aquanet chciał zachęcić swoich klientów do zakręcania zaworów po sezonie oraz kontrolowania działania zraszaczy.
Cel
- Stworzenie animacji edukacyjnej, która zwróci uwagę na częsty problem pojawiający się podczas korzystania z systemów automatycznego nawadniania.
Propozycja rozwiązania
- Kierując się potrzebami klienta, stworzyliśmy koncepcję kampanii i serię storyboardów ułatwiających przełożenie jej na język animacji.
- Przygotowaliśmy scenariusz i zajęliśmy się wyborem lektora.
- Przygotowaliśmy 30-sekundową animację, która zagwarantowała, że zarówno instrukcja postępowania jak i główny przekaz zapadają w pamięć.

