Aquanet Retencja
Social media w służbie ekologii
Aquanet to firma, która od lat dba o to, by mieszkańcom Poznania i pobliskich gmin nigdy nie zabrakło czystej wody w kranach. Przedsiębiorstwo zajmuje się między innymi uzdatnianiem, oczyszczaniem oraz badaniem jakości tego cennego surowca.
Mając na uwadze dobro swoich klientów, firma przeprowadziła dotąd wiele działań społeczno-edukacyjnych. Jednym z nich jest Aquanet Retencja – projekt marki, który zachęca do magazynowania i ponownego wykorzystania wody opadowej w przemyśle oraz gospodarstwach domowych.
Wyzwanie
- Zwiększenie świadomości mieszkańców Poznania dotyczącej retencjonowania wody dzięki działaniom w social mediach.
Propozycja rozwiązania
- Przed rozpoczęciem działań przygotowaliśmy koncepcję komunikacji, której ważnym elementem stało się prezentowanie ciekawostek i praktycznych porad związanych z samodzielnym retencjonowaniem wody.
- Stworzyliśmy mediaplan zawierający rekomendowane kanały, narzędzia i budżety reklamowe umożliwiające dotarcie komunikatów do określonej grupy docelowej.
- Zajęliśmy się przygotowywaniem, publikacją oraz promowaniem treści na platformie Facebook przy pomocy kampanii Social Ads, a także moderacją aktywności pojawiającej się na profilu.
Efekty
-
25 tys. osób
Publikowane materiały docierały do ponad 25. tysięcy osób miesięcznie.
-
Wzrost świadomości
Wraz z czasem prowadzenia działań obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie tematem retencji i stały wzrost liczby udostępnień publikowanych postów.