Aquanet Retencja

Social media w służbie ekologii

Rok współpracy: 2021

Aquanet to firma, która od lat dba o to, by mieszkańcom Poznania i pobliskich gmin nigdy nie zabrakło czystej wody w kranach. Przedsiębiorstwo zajmuje się między innymi uzdatnianiem, oczyszczaniem oraz badaniem jakości tego cennego surowca.

Mając na uwadze dobro swoich klientów, firma przeprowadziła dotąd wiele działań społeczno-edukacyjnych. Jednym z nich jest Aquanet Retencja – projekt marki, który zachęca do magazynowania i ponownego wykorzystania wody opadowej w przemyśle oraz gospodarstwach domowych.

Wyzwanie / problem

  • zwiększenie świadomości mieszkańców Poznania dotyczącej retencjonowania wody dzięki działaniom w social mediach

Propozycja rozwiązania

  • przed rozpoczęciem działań przygotowaliśmy koncepcję komunikacji, której ważnym elementem stało się prezentowanie ciekawostek i praktycznych porad związanych z samodzielnym retencjonowaniem wody
  • stworzyliśmy mediaplan zawierający rekomendowane kanały, narzędzia i budżety reklamowe umożliwiające dotarcie komunikatów do  określonej grupy docelowej 
  • zajęliśmy się przygotowywaniem, publikacją oraz promowaniem treści na platformie Facebook przy pomocy kampanii social ads,  a także moderacją aktywności pojawiającej się na profilu

Efekty

  • 25 tys. osób

    Publikowane materiały docierały do ponad 25 tysięcy osób miesięcznie.

  • Wzrost świadomości

    Wraz z czasem prowadzenia działań obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie tematem retencji i stały wzrost liczby udostępnień publikowanych postów.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: