blinkee.city
Media Relations dla pioniera polskich skuterów miejskich
blinkee.city to marka, która w 2017 roku wprowadziła na ulice Warszawy pierwsze skutery elektryczne i tym samym zapewniła mieszkańcom alternatywę dla samochodów oraz transportu publicznego. Jedyne, czego potrzeba, by skorzystać z usługi to pobranie intuicyjnej aplikacji. Pomysł przełomowy!
Od tamtej pory firma nieustannie się rozwija i funkcjonuje już w kilkudziesięciu miastach w Polsce oraz za granicą. 1 maja 2019 roku pojawiła się również w Bydgoszczy, a my mieliśmy przyjemność wspierać to wydarzenie dzięki rozbudowanym działaniom media relations, influencer marketingowi oraz kampaniom online.
Wyzwanie
- Organizacja wydarzeń, które wpłyną na wzrost rozpoznawalności marki wśród mieszkańców Bydgoszczy, m.in. konferencji prasowej, eventu przy współpracy z galerią handlową oraz działań z mikroinfluencerami.
Propozycja rozwiązania
- Media Relations: objęliśmy swoim wsparciem zarówno logistyczną część organizacji wydarzenia, jak i czuwanie nad jej przebiegiem. Zaprosiliśmy przedstawicieli mediów oraz lokalnej władzy. Przygotowaliśmy notatkę prasową, która zadbała o wizerunek marki w środkach masowego przekazu.
- Event: przy współpracy z galerią handlową Focus w Bydgoszczy zorganizowaliśmy kilkudniowy konkurs dla mieszkańców miasta.
Efekty
-
Konferencja okazała się sukcesem!
Na wydarzenie przybyli przedstawiciele najważniejszych mediów lokalnych i reprezentanci Urzędu Miasta. Mirosław Kozłowicz (zastępca prezydenta Bydgoszczy) oraz Jakub Mikołajczak (radny miasta) nie tylko czynnie uczestniczyli w przebiegu konferencji, ale także jako pierwsi wypróbowali elektryczne skutery.
-
Prezentacja skuterów
przed najpopularniejszą galerią handlową sprawiła, że marka była prezentowana przez kilka dni w popularnej przestrzeni miejskiej, a także zyskała kilkadziesiąt nowych rejestracji w dniu uruchomienia aplikacji.