blinkee.city

Media Relations dla pioniera polskich skuterów miejskich

Rok współpracy: 2019

blinkee.city to marka, która w 2017 roku wprowadziłana ulice Warszawy pierwsze skutery elektryczne i tym samym zapewniła mieszkańcom alternatywę dla samochodów oraz transportu publicznego. Jedyne, czego potrzeba, by skorzystać z usługi to pobranie intuicyjnej aplikacji .  Pomysł przełomowy! 

Od tamtej pory firma nieustannie się rozwija i funkcjonuje już w kilkudziesięciu miastach w Polsce oraz zagranicą. 1 maja 2019 roku pojawiła się również w Bydgoszczy, a my mieliśmy przyjemność wspierać to wydarzenie dzięki rozbudowanym działaniom media relations, influencer marketingowi oraz kampaniom online.

Wyzwanie / problem

Organizacja wydarzeń, które wpłyną  na wzrost rozpoznawalności marki wśród mieszkańców Bydgoszczy, m.in. konferencji prasowej, eventu przy współpracy z galerią handlową oraz działań z mikroinfluencerami.

Propozycja rozwiązania

  • Media Relations: objęliśmy swoim wsparciem zarówno logistyczną część organizacji wydarzenia, jak i czuwanie nad jej przebiegiem. Zaprosiliśmy przedstawicieli mediów oraz lokalnej władzy. Przygotowaliśmy notatkę prasową, która zadbała o wizerunek marki w środkach masowego przekazu.
  • Event: przy współpracy z galerią handlową Focus w Bydgoszczy zorganizowaliśmy kilkudniowy konkurs dla mieszkańców miasta.

Efekty

  • Konferencja okazała się sukcesem!

    Na wydarzenie przybyli przedstawiciele najważniejszych mediów lokalnych i reprezentanci Urzędu Miasta. Mirosław Kozłowicz (zastępca prezydenta Bydgoszczy) oraz Jakub Mikołajczak (radny miasta) nie tylko czynnie uczestniczyli w przebiegu konferencji, ale także jako pierwsi wypróbowali elektryczne skutery.

  • Prezentacja skuterów

    przed najpopularniejszą galerią handlową sprawiła, że marka była prezentowana przez kilka dni w  popularnej przestrzeni miejskiej, a także zyskała kilkadziesiąt nowych rejestracji w dniu uruchomienia aplikacji.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: