BODY CHIEF

Jak zaplanować ekspansję cateringu dietetycznego na Polskę?

Rok współpracy: 2015

Body Chief to lider cateringów dietetycznych w Polsce. W 2015 roku po udanym uruchomieniu nowej marki w Poznaniu, firma zdecydowała się na ekspansję do 12 nowych miast w całym kraju.

Wyzwanie / problem

  • Jak przygotować lokalną markę do ogólnopolskiej ekspansji?
  • Jak pozyskać nowych klientów?
  • Jakich narzędzi użyć do komunikacji wewnętrznej w rozbudowywanych strukturach firmy?

Propozycja rozwiązania

  • Wraz z zespołem tworzącym markę opracowaliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą plany ekspansji
  • Stworzyliśmy hasło dla marki „Body Chief – Not a diet. Lifestyle” umożliwiające prowadzenie spójnej komunikacji we wszystkich kanałach oraz uwzględniające przyszłe nowe produkty i usługi
  • Produkcja foto – sesja wizerunkowa z pierwszą ogólnopolską ambasadorką marki – Omena Mensha
    Produkcja foto – sesja produktowa na potrzeby nowej strony internetowej oraz kampanii online
  • Kampanie online: opracowaliśmy strategię oraz wdrożyliśmy kampanie Facebook Ads z celami: budowanie świadomości marki oraz konwersja i sprzedaż (www oraz telefoniczna)
  • Przygotowaliśmy platformę online dla managerów regionalnych z materiałami dotyczącymi zasad komunikacji marki
    Przeprowadziliśmy prezentacje nowej strategii komunikacji marki na potrzeby: posiedzeń zarządu, warsztatów z komunikacji dla menedżerów oraz wszystkich pracowników (z innym podejściem do każdej grupy)

Efekty

  • Cele sprzedażowe

    dla pierwszych 6 miesięcy, zostały osiągnie w ciągu 6 tygodni od startu ekspansji na nowe miasta

  • Kampania online,

    która w ciągu 3 miesięcy dotarła do ponad 4 000 000 potencjalnych klientów w 12 miastach w Polsce

  • 368% wzrostu

    dla ruchu www z kanałów Social Media w ciągu pierwszych 3 miesięcy prowadzenia kampanii

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: