BODY CHIEF

Jak zaplanować ekspansję cateringu dietetycznego na Polskę?

Rok współpracy: 2015

Body Chief to lider cateringów dietetycznych w Polsce. W 2015 roku po udanym uruchomieniu nowej marki w Poznaniu firma zdecydowała się na ekspansję do 12 nowych miast w całym kraju.

Wyzwanie

  • Jak przygotować lokalną markę do ogólnopolskiej ekspansji?
  • Jak pozyskać nowych klientów?
  • Jakich narzędzi użyć do komunikacji wewnętrznej w rozbudowywanych strukturach firmy?

Propozycja rozwiązania

  • Wraz z zespołem tworzącym markę opracowaliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą plany ekspansji.
  • Stworzyliśmy hasło dla marki „Body Chief – Not a diet. Lifestyle” umożliwiające prowadzenie spójnej komunikacji we wszystkich kanałach oraz uwzględniające przyszłe nowe produkty i usługi.
  • Produkcja foto – sesja wizerunkowa z pierwszą ogólnopolską ambasadorką marki – Omena Mensha.
  • Produkcja foto – sesja produktowa na potrzeby nowej strony internetowej oraz kampanii online.
  • Kampanie online: opracowaliśmy strategię oraz wdrożyliśmy kampanie Facebook Ads z celami: budowanie świadomości marki, oraz konwersja i sprzedaż (www oraz telefoniczna).
  • Przygotowaliśmy platformę online dla managerów regionalnych z materiałami dotyczącymi zasad komunikacji marki.
    Przeprowadziliśmy prezentacje nowej strategii komunikacji marki na potrzeby: posiedzeń zarządu, warsztatów z komunikacji dla menedżerów oraz wszystkich pracowników (z innym podejściem do każdej grupy).
  • body chief lifestyle baner reklamowy
  • Body chief baner reklamowy Omenaa Mensah

Efekty

  • cyfra-szesc

    Cele sprzedażowe

    Dla pierwszych 6 miesięcy zostały osiągniete w ciągu 6 tygodni od startu ekspansji na nowe miasta.

  • napis-3 miesiące 4 milionów potencjalnych klientów

    Kampania online

    W ciągu 3 miesięcy kampania dotarła do ponad 4 000 000 potencjalnych klientów w 12 miastach w Polsce.

  • napis-368 procent wzrostu

    368% wzrostu

    Osiągnęliśmy wzrost ruchu www z kanałów Social Media w ciągu pierwszych 3 miesięcy prowadzenia kampanii.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego