BODY CHIEF
Jak zaplanować ekspansję cateringu dietetycznego na Polskę?
Rok współpracy: 2015
Body Chief to lider cateringów dietetycznych w Polsce. W 2015 roku po udanym uruchomieniu nowej marki w Poznaniu firma zdecydowała się na ekspansję do 12 nowych miast w całym kraju.
Wyzwanie
- Jak przygotować lokalną markę do ogólnopolskiej ekspansji?
- Jak pozyskać nowych klientów?
- Jakich narzędzi użyć do komunikacji wewnętrznej w rozbudowywanych strukturach firmy?
Propozycja rozwiązania
- Wraz z zespołem tworzącym markę opracowaliśmy nową strategię komunikacji uwzględniającą plany ekspansji.
- Stworzyliśmy hasło dla marki „Body Chief – Not a diet. Lifestyle” umożliwiające prowadzenie spójnej komunikacji we wszystkich kanałach oraz uwzględniające przyszłe nowe produkty i usługi.
- Produkcja foto – sesja wizerunkowa z pierwszą ogólnopolską ambasadorką marki – Omena Mensha.
- Produkcja foto – sesja produktowa na potrzeby nowej strony internetowej oraz kampanii online.
- Kampanie online: opracowaliśmy strategię oraz wdrożyliśmy kampanie Facebook Ads z celami: budowanie świadomości marki, oraz konwersja i sprzedaż (www oraz telefoniczna).
- Przygotowaliśmy platformę online dla managerów regionalnych z materiałami dotyczącymi zasad komunikacji marki.
Przeprowadziliśmy prezentacje nowej strategii komunikacji marki na potrzeby: posiedzeń zarządu, warsztatów z komunikacji dla menedżerów oraz wszystkich pracowników (z innym podejściem do każdej grupy).
Efekty
-
Cele sprzedażowe
Dla pierwszych 6 miesięcy zostały osiągniete w ciągu 6 tygodni od startu ekspansji na nowe miasta.
-
Kampania online
W ciągu 3 miesięcy kampania dotarła do ponad 4 000 000 potencjalnych klientów w 12 miastach w Polsce.
-
368% wzrostu
Osiągnęliśmy wzrost ruchu www z kanałów Social Media w ciągu pierwszych 3 miesięcy prowadzenia kampanii.