Hammer Glass
Branding dla marki produkującej szkła ochronne

Hammer Glass to polska marka akcesoriów GSM, specjalizująca się w ochronie premium dla urządzeń elektronicznych. Oferuje zaawansowane szkła ochronne, w tym m.in. najmocniejsze na rynku szkła szafirowe. We współpracy z międzynarodowymi producentami, takimi jak Corning (producent gorilla glass) tworzy szkła ochronne, które przechodzą liczne (ponad 20) testy jakości, aby spełniać najwyższe standardy wytrzymałości. W portfolio firmy znajduje się również nowoczesny ploter Hammer Glass Cut – urządzenie wyposażone w opatentowaną głowicę, która gwarantuje precyzyjne wycinanie, umożliwiając idealne dopasowanie folii ochronnej do każdego modelu urządzenia i zapewnia pełną kontrolę nad jakością wykończenia.
Wyzwanie
- Stworzenie spójnego brandingu dla nowej marki na podstawie opracowanej przez nas strategii marki [link].
- Opracowanie przełożenia brandingu na 3 kluczowe linie produktowe. Każda linia reprezentuje unikalne cechy, a branding musi oddać ich różnorodność, budując jednocześnie jednolity wizerunek marki.
Propozycja rozwiązania
- Rozpoczęliśmy od stworzenia strategii marki, z którą możesz zapoznać się [tutaj], a następnie opracowaliśmy dwie koncepcje języka wizualnego, z których jedna została wybrana do dalszego rozwinięcia.
- Na jej podstawie zbudowaliśmy spójny system identyfikacji wizualnej, który uwzględniał możliwość rozwoju 3 kluczowych linii produktowych: Corning, Flex i Sapphire, zapewniając wyraźne zróżnicowanie oferty w ramach jednej marki.
- Branding przełożyliśmy na kluczowe nośniki i materiały, w tym: projekty opakowań, design UX/UI aplikacji mobilnej, e-commerce b2c oraz wizytówki, katalogi i ofertę sprzedażową. Każdy element zaprojektowaliśmy z myślą o spójności wizerunkowej marki, która wyróżnia jej ofertę na rynku.
- Efektem jest kompleksowy system identyfikacji wizualnej gotowy do wdrożenia w kanałach digital i punktach sprzedaży stacjonarnej, na targach branżowych, w outdoorze, wspierający profesjonalny wizerunek marki oraz jej efektywne wejście na rynek.

















