Allity
Branding, naming i brand language dla nowej marki w branży GSM spójne ze strategią
Rok współpracy: 2023-2024

Allity to marka oferująca szerokie portfolio akcesoriów mobilnych: od ładowarek, powerbanków, przez case’y i szkła ochronne, po akcesoria ułatwiające organizację elektroniki. Marka dostarcza produkty, które są all-in-one: budzą zaufanie (dzięki zastosowanym materiałom i technologii), stawiają na bezpieczeństwo i maksymalną funkcjonalność i klasyczny design. Brand dystrybuowany jest na rynku polskim i kilkunastu rynkach zagranicznych w Unii Europejskiej.
Cel
- Po zakończeniu prac na strategią i stworzeniem nazwy dla nowej marki, o których możesz przeczytać tutaj, nadszedł czas na stworzenie spójnego brandingu.
- Opracowanie brandingu, projekt logo, visual identity marki, opracowanie brand language, zaprojektowanie pierwszych kluczowych materiałów wizualnych, jak: opakowania, komunikacja digital, materiały sprzedażowe i inne.
Propozycja rozwiązania
- Proces stworzenia brandingu dla marki poprzedzał etap analitycznych i strategicznych (analiza klientów, konkurencji, potencjału firmy, warsztaty strategiczne w interdyscyplinarnych zespołach), więcej przeczytasz tutaj.
- W oparciu o strategię marki stworzyliśmy 2 wyjściowe propozycje branding’ów.
- Badania i weryfikacja: opracowane brandingi testowaliśmy wśród potencjalnych odbiorców marki, by wytypować finalny język wizualny marki, najlepiej oddający wartości i skojarzenia, które chcieliśmy zakomunikować.
- Opracowaliśmy Brand Manual.
- Opracowaliśmy wytyczne wizualne do sesji zdjęciowych, grafik, produkcji video.
- Zaprojektowaliśmy pierwsze materiały graficzne, m.in. opakowania, oferta sprzedażowa, layout e-commerce, grafiki reklamowe digital i inne.














