nōee - psychobiotyk
Branding i naming dla marki produkującej nową generację probiotyków - psychobiotyk
Rok współpracy: 2024
Nōee to pierwszy na rynku psychobiotyk w płynie, który korzystnie wpływa na mikrobiom jelitowy, dzięki czemu wspiera zdrowie psychiczne, przywraca spokój i równowagę. Marka ma na celu promować i normalizować dbanie o siebie i swoje zdrowie psychiczne, a psychobiotyk w płynie nōee to pierwszy produkt w portfolio firmy.
Cel
- Stworzenie nazwy.
- Opracowanie brandingu dla nowej marki obejmującego: język wizualny oraz warstwę tekstową (dla pierwszego produktu).
- Zaprojektowanie designu opakowania dla pierwszego produktu marki.
Propozycja rozwiązania
- Pracę rozpoczęliśmy od warsztatów strategicznych z zespołem specjalistów tworzących markę, a następnie opracowaliśmy dwie koncepcje języka wizualnego, z których jedna została wybrana do dalszego rozwinięcia.
- Na jej podstawie zbudowaliśmy spójny system identyfikacji wizualnej (od logo, po kolorystykę, ilustracje i typografie), który uwzględniał możliwość rozwoju opakowań produktów i ich zróżnicowanie w obrębie brandingu, zapewniając wyraźne zróżnicowanie oferty w ramach jednej marki.
- Branding przełożyliśmy na kluczowe nośniki i materiały, w tym: opakowania indywidualne i zbiorcze, social media, inspiracje dla e-commerce.
- Równolegle do pracy nad wizualną oprawą marki, przeprowadziliśmy proces tworzenia nazwy (naming), w ramach którego przygotowaliśmy kilka propozycji nazw spójnych ze strategią marki i wstępnie zweryfikowanych pod kątem możliwości zastrzeżenia nazwy i logo na terenie Polski i Unii Europejskiej.
- Opracowaliśmy język komunikacji oraz warstwę tekstową dla opakowania pierwszego produktu.