Heroes Diet

E-commerce cateringu dietetycznego, który podnosi konwersję o 50%

Rok współpracy: 2020

Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. Marka jest na rynku kilka lat, ma świetnej jakości posiłki, jednak brakowało jej wyróżników – także wizualnych – na tle innych cateringów.  W związku z dalszymi planami rozwoju firmy, podjęliśmy współpracę w celu stworzenia nowej strategii komunikacji oraz spójnego z nią wizerunku marki online, oraz offline.

Wyzwanie

  • Jak zwiększyć konwersję e-commerce wśród aktualnych oraz potencjalnych klientów? 
  • Jak zwiększyć widoczność sklepu i ruch organiczny w e-commerce?

Propozycja rozwiązania

  • Opracowaliśmy nową strategię komunikacji marki z określeniem wyróżników oraz zdefiniowaniem grup docelowych. 
  • Przygotowaliśmy architekturę strony i e-commerce oraz projekt graficzny zgodny z nową identyfikacją wizualną.
  • Opracowaliśmy teksty oraz produkcję sesji zdjęciowej na potrzeby e-commerce.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki

Efekty

  • Napis 50% wzrost konwersji

    50% wzrost konwersji

    Wzrosła konwersja e-commerce w pierwszym miesiącu publikacji nowego e-commerce.

  • napis 1470% wzrostu sesji

    1 470% wzrostu sesji

    na e-commerce rok do roku (w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych).

Porównanie strony Heroes Diet przed i po
Strona Heroes Diet w wersji desktopowej i mobile
Referencje dla Moxie od Heroes Diet

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego