Heroes Diet
E-commerce cateringu dietetycznego, który podnosi konwersję o 50%
Rok współpracy: 2020
Heroes Diet to catering dietetyczny, który działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. Marka jest na rynku kilka lat, ma świetnej jakości posiłki, jednak brakowało jej wyróżników – także wizualnych – na tle innych cateringów. W związku z dalszymi planami rozwoju firmy, podjęliśmy współpracę w celu stworzenia nowej strategii komunikacji oraz spójnego z nią wizerunku marki online, oraz offline.
Wyzwanie
- Jak zwiększyć konwersję e-commerce wśród aktualnych oraz potencjalnych klientów?
- Jak zwiększyć widoczność sklepu i ruch organiczny w e-commerce?
Propozycja rozwiązania
- Opracowaliśmy nową strategię komunikacji marki z określeniem wyróżników oraz zdefiniowaniem grup docelowych.
- Przygotowaliśmy architekturę strony i e-commerce oraz projekt graficzny zgodny z nową identyfikacją wizualną.
- Opracowaliśmy teksty oraz produkcję sesji zdjęciowej na potrzeby e-commerce.
Efekty
-
50% wzrost konwersji
Wzrosła konwersja e-commerce w pierwszym miesiącu publikacji nowego e-commerce.
-
1 470% wzrostu sesji
na e-commerce rok do roku (w styczniu, czyli w najważniejszym miesiącu dla branży cateringów dietetycznych).