Community Villa
Rebranding agencji z sektora B2B w branży gamingowej
Rok współpracy: 2023
Community Villa to agencja, która ułatwia twórcom gier komunikację z mediami oraz budowanie i pielęgnowanie społeczności wokół ich nowych produktów. CV współpracuje z szerokim spektrum deweloperów, profesjonalnymi studiami niezależnymi, deweloperami AAA i znaczącymi wydawcami, obsługując klientów z całego świata i wszystkich kontynentów.
Ponadto, poprzez strategiczne zarządzanie społecznością fanów gier, Community Villa wspiera wartościowe interakcje i tworzy przestrzenie, w których gracze mogą komunikować się zarówno z deweloperami, jaki z innymi entuzjastami gamingu.
Cel
- Zbudowanie (na podstawie istniejącego logotypu) kompleksowego systemu brandingowego, który umożliwi marce spójną i konsekwentną komunikację w przyszłości.
Propozycja rozwiązania
- Przeprowadziliśmy warsztaty brandingowe, w czasie których poznaliśmy wartości oraz główne wyróżniki marki oraz to w jakich obszarach będzie wykorzystywany branding.
- Wprowadziliśmy lifting w dotychczasowym znaku i zbudowaliśmy pozostałe elementy brandingu wykorzystywane m.in. w social mediach, ofercie sprzedażowej, na stronie internetowej, wizytówkach i innych nośnikach.
- Opracowaliśmy brandbook marki.
- Zastosowaliśmy w identyfikacji wyrazistą, kontrastową kolorystykę, gdzie bazą jest granat, stanowiący tło dla neonowych odcieni różu, zieleni i błękitu. Ważną i charakterystyczną częścią całości są ilustracje nawiązujące do prostej grafiki gier lat 80.