DietBox - Google Ads
Kampania Google Ads dla cateringu dietetycznego
Rok współpracy: 2019
DietBox to catering dietetyczny działający na terenie Warszawy oraz w kilku miastach Polski. Jako MOX!E mieliśmy przyjemność współpracować z marką przez okres ponad 3 lat, w których odpowiadaliśmy m.in. za strategię komunikacji marki, influencer marketing, kampanie online (Social & Google Ads) oraz obsługę Social Media (Facebook i Instagram).
Wyzwanie
- W grudniu 2018 roku razem z właścicielami marki doszliśmy do wniosku, że kampanie Google Ads prowadzone przed zewnętrznego podwykonawcę marki są nieefektywne – mają wysokie koszty CPC, a potencjał reklamowy tego kanału nie jest odpowiednio wykorzystany.
Propozycja rozwiązania
- Zaproponowaliśmy przejęcie prowadzenia kampanii Google Ads.
- Stworzyliśmy zupełnie nowe kreacje reklamowe.
- Dopasowaliśmy strategię reklamową Google Ads do działań prowadzonych za pomocą Facebook Ads.
- Wprowadzenie nowych słów kluczowych i grup docelowych oraz optymalizację stawek kampanii.
Efekty
-
Zmniejszenie kosztu CPC o 85%
Wskaźnik cost per click prowadzonych kampanii Google Ads zmniejszył się o ponad 80%.
-
Wzrost liczby sesji o 323%
Liczba sesji z kampanii Google Ads na stronie internetowej wzrosła o ponad 300%.
-
Wzrost konwersji z Google Ads
Konwersja sprzedażowa e-commerce z kampanii Google Ads wzrosła o 120%.