DietBox - Google Ads
Kampania Google Ads dla cateringu dietetycznego

DietBox to catering dietetyczny działający na terenie Warszawy oraz w kilku miastach Polski. Jako MOX!E mieliśmy przyjemność współpracować z marką przez okres ponad 3 lat, w których odpowiadaliśmy m.in. za strategię komunikacji marki, influencer marketing, kampanie online (Social & Google Ads) oraz obsługę Social Media (Facebook i Instagram).
Wyzwanie / problem
W grudniu 2018 roku razem z właścicielami marki doszliśmy do wniosku, że kampanie Google Ads prowadzone przed zewnętrznego podwykonawcę marki są nieefektywne – mają wysokie koszty CPC, a potencjał reklamowy tego kanału nie jest odpowiednio wykorzystany.
Propozycja rozwiązania
- zaproponowaliśmy przejęcie prowadzenia kampanii Google Ads
- stworzyliśmy zupełnie nowe kreacje reklamowe
- dopasowaliśmy strategię reklamową Google Ads do działań prowadzonych za pomocą Facebook Ads
- wprowadzenie nowych słów kluczowych i grup docelowych oraz optymalizację stawek kampanii
Efekty
-
zmniejszenie kosztu CPC o 85%
wskaźnik cost per click prowadzonych kampanii Google Ads zmniejszył się o ponad 80%
-
wzrost liczby sesji o 323%
liczba sesji z kampanii Google Ads na stronie internetowej wzrosła o ponad 300%
-
wzrost konwersji z Google Ads
konwersja sprzedażowa e-commerce z kampanii Google Ads wzrosła o 120%
