Estrada Poznańska
Kampania informacyjno-promocyjna na Instagramie

Estrada Poznańska to dynamiczna organizacja, która od lat inspiruje swoją twórczością oraz innowacyjnym podejściem do organizacji wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych w Poznaniu. Zespół Estrady Poznańskiej z pasją tworzy niezapomniane wydarzenia artystyczne, koncerty, spektakle oraz różnorodne eventy, angażujące lokalną społeczność. Misją Estrady Poznańskiej jest wzbogacanie życia kulturalnego miasta poprzez wyjątkowe
i zaskakujące projekty, które przyciągają i integrują zarówno mieszkańców, jak i przyjezdnych.
Cel
- Wykorzystanie kanałów digital do zbudowania świadomości wśród rodziców z dziećmi oraz zachęcenie do udziału w wydarzeniu “Inauguracja Poznańskich Dni Rodziny 2023” organizowanym w maju na Placu Wolności w Poznaniu.
Propozycja rozwiązania
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej na platformie Instagram z udziałem angażujących influencerów, kierujących swoją komunikację do rodziców z Poznania.
- Po analizie możliwych kierunków i rekomendacji odpowiednio dopasowanych do marki twórców podjęliśmy współpracę z udziałem influencerki parentingowej z Julią C. @julietteinwonderland
Efekty
-
Ponad 180 000 zasięgu organicznego publikacji
Łączny zasięg organiczny postów, relacji i rolek opublikowanych przez influencerkę w platformie Instagram wyniósł ponad 180 000.
-
14 materiałów opublikowanych przez influencerkę na Instagramie
W ramach współpracy na platformie social media pojawiły się materiały przed wydarzeniem
w formie postów, bieżące relacje publikowane w trakcie wydarzenia oraz podsumowanie
w formie IG Reels. Ich celem było zachęcenie rodziców z dziećmi do udziału w wydarzeniu “Inauguracja Poznańskich Dni Rodziny 2023” oraz do skorzystania z pozostałych atrakcji organizowanych w ramach dwutygodniowych XI Poznańskich Dni Rodziny 2023.


Autorka: Julia C. (IG: julietteinwonderland)
Autorka: Julia C. (IG: julietteinwonderland)