Fromażeria

Customer Journey i projekt komunikacji restauracji dla kilku grup odbiorców

Rok współpracy: 2020

Fromażeria to pierwsza w Polsce restauracja z cheese barem, w której ofercie znajduje się szeroki wybór rzemieślniczych serów, naturalnych win i alkoholi oraz dań restauracyjnych stworzonych na bazie sera. Marka i wyjątkowy lokal zrodziły się z miłości do sera, wina a przede wszystkim celebracji życia. W ofercie Fromażerii znajduje się szeroki wybór rzemieślniczych serów, naturalnych win i alkoholi oraz dań restauracyjnych stworzonych na bazie sera.

Jako MOX!E agencja kreatywna mieliśmy przyjemność stworzyć identyfikację wizualną marki, strategię komunikacji  oraz odpowiadaliśmy za komunikację otwarcia lokalu przez pierwsze 3 miesiące.

Wyzwanie / problem

  • W jaki sposób zaprojektować wnętrze i standardy obsługi, które odzwierciedlą misję marki?
  • Jak zaprojektować komunikację restauracji we wszystkich kanałach (online i offline)?
  • Jak komunikować różnorodną ofertę (restauracja i cheese bar) do kilku grup odbiorców?

Propozycja rozwiązania

  • Przeprowadziliśmy 2 warsztaty strategiczne z twórcami marki, w których pracowaliśmy nad określeniem grup gości, do których skierowana jest oferta oraz stworzyliśmy persony gości, które miały te grupy reprezentować. 
  • W oparciu o preferencje zdefiniowanych grup gości oraz ofertę i możliwości restauracji z cheese barem, stworzyliśmy ścieżki styku klienta z marką (Customer Journey) dla 6 różnych grup odbiorców, zawierające listę zadań dla marki do wykonania przed, w trakcie oraz po wizycie gościa w lokalu. 
  • Opracowaliśmy dokument strategiczny zawierający opis esencji marki, jak wyróżników, moodboardy wizualne oraz rekomendacje działań dla każdej z grup odbiorców dla zespołu (na potrzeby szkoleń obsługi i tworzenia komunikatów marketingowych).

Efekty

  • Opracowaliśmy język komunikacji marki.

    W dokumencie strategicznym opisaliśmy wartości, wyróżniki oraz język (słowny i wizualny), jakim posługuje się marka.

  • Tworzyliśmy 6 różnych grup docelowych,

    które uwzględniane są w komunikacji i ofercie lokalu. Dla każdej z grup przygotowaliśmy reprezentantów (persony) ze wskazaniem ich obaw, oczekiwań oraz korzyści, jakie dają marce.

  • Opracowaliśmy plan komunikacyjny

    oraz rekomendacje działań dla marki na czas promocji otwarcia (z uwzględnieniem komunikacji przed startem oraz w kolejnych miesiącach)

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: