Fromażeria

Szybki wzrost rozpoznawalności marki dzięki współpracy z influencerami i mediami

Rok współpracy: 2020

Fromażeria to pierwsza w Polsce restauracja z cheese barem, w której ofercie znajduje się szeroki wybór rzemieślniczych serów, naturalnych win i alkoholi oraz dań restauracyjnych stworzonych na bazie sera. Marka i wyjątkowy lokal zrodziły się z miłości do sera, wina a przede wszystkim celebracji życia. W ofercie Fromażerii znajduje się szeroki wybór rzemieślniczych serów, naturalnych win i alkoholi oraz dań restauracyjnych stworzonych na bazie sera.

Jako MOX!E agencja kreatywna mieliśmy przyjemność stworzyć identyfikację wizualną marki, strategię komunikacji online oraz odpowiadaliśmy za komunikację otwarcia lokalu przez pierwsze 3 miesiące.

Cel

Wzrost rozpoznawalności marki na terenie całego Poznania oraz ukazania w mediach o ogólnopolskim zasięgu.

Propozycja rozwiązania:

  • Influencer marketing: wybraliśmy influencerów z kilku kategorii tematycznych, którzy pasowali do charakteru lokalu i ustalonych przez nas wcześniej grup docelowych. Następnie stworzyliśmy bazę kontaktów. Zaprojektowaliśmy wysyłkę kreatywną i za pomocą dedykowanego newslettera wysłaliśmy wiadomość kierującą do specjalnie przygotowanego landing page’a, przez który influencerzy rezerwowali stoliki w lokalu.
  • Media relations: działania z mediami rozpoczęliśmy od starannej selekcji portali branżowych i stworzenia dedykowanej bazy dla marki. Przygotowaliśmy materiał prasowy wraz ze zdjęciami w odpowiednich formatach dla mediów i nawiązaliśmy kontakt z wybranymi redakcjami.

Efekty

  • + 1 050 obserwujących

    Od momentu rozpoczęcia influencer marketingu, w niecały miesiąc Fromażerii przybyło ponad 1 050 obserwujących na Instagramie, który przełożył się na błyskawiczny wzrost zaangażowania na profilu marki.

  • + 100 Insta Stories

    Restaurację odwiedzili poznańscy influencerzy, którzy łącznie opublikowali ponad 100 relacji z wizyty w lokalu, co wpłynęło na znaczny wzrost rezerwacji stolików. Efekt naszych działań możesz zobaczyć w wyróżnionym Insta Stories “Goście” na profilu Fromażerii.

  • Najciekawsze miejsce wg Vogue.pl

    Dzięki dobrze zaplanowanym działaniom media relations, informacje prasowe o otwarciu lokalu pojawiły się na najważniejszych, ogólnopolskich portalach branżowych m.in. dlahandlu.pl, horecatrends.pl i e-restauracja.pl. Fromażeria pojawiła się również na portalu VOGUE.pl w zestawieni najciekawszych miejsc, które warto odwiedzić w Poznaniu.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: