Ariel Modrzyk - fizjoterapia
Kampanie Google Search dla gabinetu fizjoterapii pozwalające zwiększać bazę klientów
Ariel Modrzyk to fizjoterapeuta specjalizujący się z metodzie FDM (fascial distortion model – model zaburzeń powięziowych). Prowadzi gabinet fizjoterapeutyczny w Poznaniu i jako terapeuta manualny zajmuje się urazami ortopedycznymi, rehabilitacją oraz likwidowaniem przyczyn bólu w ciele. W swojej pracy myśli o ciele w sposób holistyczny, co sprawia, że interesuje się tematami wykraczającymi poza fizjoterapię i mechaniczne podejście do organizmu ludzkiego.
Cel
- Po zakończeniu etapu udanej współpracy nad stworzeniem strony internetowej dla gabinetu (o której możesz przeczytać tutaj) zostaliśmy zaproszeni do prowadzenia kampanii performance, których celem jest generowanie większej bazy nowych klientów.
- Zwiększanie rozpoznawalności marki i generowanie zapytań na nowe wizyty w ramach rezerwacji online oraz zgłoszeń telefonicznych.
Propozycja rozwiązania
- Przygotowaliśmy plan i rekomendacje dla najbardziej optymalnego rodzaju kampanii dostosowanego do budżetu mark w ramach Google Ads.
- Przygotowaliśmy propozycje fraz kluczowych w oparciu o planer słów kluczowych, przygotowaliśmy odpowiednie kreacje tekstowe.
- Podłączyliśmy narzędzia analityczne, m.in. GTM (Google Tag Manager), zaimplementowaliśmy odpowiednia zdarzenia (konwersje) potrzebne do prawidłowej analizy oraz optymalizacji kampanii, opracowaliśmy raport w Looker Studio.
- Zajmujemy się bieżącą optymalizacją i rozwojem kampanii.
Efekty
-
ROAS kampanii na poziomie 559%
Już po 6 miesiącach wystartowania z działaniami reklamowymi w Google Ads dzięki prowadzonym optymalizacjom udało nam się osiągnąć ROAS (Return On Ad Spend)na poziomie 559%.
-
CTR wybranych grup kampanii na poziomie ponad 20%
W ramach ciągłej optymalizacji kampanii oraz dzięki regularnemu przepływowi informacji między naszym specjalistą a właścicielem marki udało nam się znaleźć w planerze słów kluczowych niszę i grupę zapytań, które się ignorowane w branży, a mają duży potencjał biznesowy dla firmy. W ramach kampanii google search dla tej grupy zapytań osiągamy ponad 20% CTR.