Ariel Modrzyk - fizjoterapia

Kampanie Google Search dla gabinetu fizjoterapii pozwalające zwiększać bazę klientów

Rok współpracy: 2024

Ariel Modrzyk to fizjoterapeuta specjalizujący się z metodzie FDM (fascial distortion model – model zaburzeń powięziowych). Prowadzi gabinet fizjoterapeutyczny w Poznaniu i jako terapeuta manualny zajmuje się urazami ortopedycznymi, rehabilitacją oraz likwidowaniem przyczyn bólu w ciele. W swojej pracy myśli o ciele w sposób holistyczny, co sprawia, że interesuje się tematami wykraczającymi poza fizjoterapię i mechaniczne podejście do organizmu ludzkiego.

Cel

  • Po zakończeniu etapu udanej współpracy nad stworzeniem strony internetowej dla gabinetu (o której możesz przeczytać tutaj) zostaliśmy zaproszeni do prowadzenia kampanii performance, których celem jest generowanie większej bazy nowych klientów.
  • Zwiększanie rozpoznawalności marki i generowanie zapytań na nowe wizyty w ramach rezerwacji online oraz zgłoszeń telefonicznych.

Propozycja rozwiązania

  • Przygotowaliśmy plan i rekomendacje dla najbardziej optymalnego rodzaju kampanii dostosowanego do budżetu mark w ramach Google Ads.
  • Przygotowaliśmy propozycje fraz kluczowych w oparciu o planer słów kluczowych, przygotowaliśmy odpowiednie kreacje tekstowe.
  • Podłączyliśmy narzędzia analityczne, m.in. GTM (Google Tag Manager), zaimplementowaliśmy odpowiednia zdarzenia (konwersje) potrzebne do prawidłowej analizy oraz optymalizacji kampanii, opracowaliśmy raport w Looker Studio.
  • Zajmujemy się bieżącą optymalizacją i rozwojem kampanii.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • Ariel Modrzyk - ROAS 559%

    ROAS kampanii na poziomie 559%

    Już po 6 miesiącach wystartowania z działaniami reklamowymi w Google Ads dzięki prowadzonym optymalizacjom udało nam się osiągnąć ROAS (Return On Ad Spend)na poziomie 559%.

  • Ariel Modrzyk - CTR 20,50%

    CTR wybranych grup kampanii na poziomie ponad 20%

    W ramach ciągłej optymalizacji kampanii oraz dzięki regularnemu przepływowi informacji między naszym specjalistą a właścicielem marki udało nam się znaleźć w planerze słów kluczowych niszę i grupę zapytań, które się ignorowane w branży, a mają duży potencjał biznesowy dla firmy. W ramach kampanii google search dla tej grupy zapytań osiągamy ponad 20% CTR.

Ariel Modrzyk - referencje

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego