Coccodrillo
Komunikacja nowości w marce modowej dla dzieci
Coccodrillo to znana w Polsce i na świecie marka modowa dla dzieci, oferująca wysoką jakość i niebanalne produkty. Każda kolekcja to kompletne stylizacje na każdą okazję, by czuć się wyjątkowo na co dzień, nie tylko od święta! Coccodrillo to wyjątkowy styl, w którym liczy się unikalne wzornictwo, detale oraz jakość wykończenia.
Dla marki Coccodrillo w ramach współpracy projektowej regularnie przygotowujemy koncepcje oraz wytyczne do komunikacji dla nowych projektów lub momentów w sezonie.
Cel
- Stworzenie koncepcji komunikacji dla nowych inicjatyw podejmowanych przez markę, m.in. nowej linii produktowej, premiery nowej odsłony programu lojalnościowego czy sezonu wiosna/lato 2023.
Propozycja rozwiązania
- Stworzyliśmy koncepcję kreatywną dla wprowadzenia nowej linii produktowej Coccodrillo Kids.
- Stworzyliśmy koncepcję komunikacji dla premiery nowej odsłony programu lojalnościowego.
- Wypracowaliśmy koncepcję komunikacji marki w sezonie wiosna/lato 2023 w oparciu o badania oraz wyróżniki marki.
Efekty
-
Gotowe hasła
Każda z przygotowanych koncepcji komunikacji zwierała gotowe hasła zgodne z główną ideą kreatywną oraz wartościami marki, a także storytelling kampanii.
-
Moodboard
W ramach przygotowanych koncepcji stworzyliśmy moodboardy wizualne oraz sugestie do sesji zdjęciowych, wideo (wraz z przykładowymi scenariuszami) oraz wytyczne do animacji i grafik.
-
Pomysły kreatywne
Dodatkowym elementem każdej koncepcji są wytyczne dla działań Visual Merchandising, sugestie działań komunikacyjnych online oraz offline, a także zbiór dodatkowych inspiracji i możliwych do wdrożenia działań wizerunkowych zarówno w kanałach własnych marki, jak i zewnętrznie.