Coccodrillo

Komunikacja nowości w marce modowej dla dzieci

Rok współpracy: 2022

Coccodrillo to znana w Polsce i na świecie marka modowa dla dzieci, oferująca wysoką jakość i niebanalne produkty. Każda kolekcja to kompletne stylizacje na każdą okazję, by czuć się wyjątkowo na co dzień, nie tylko od święta! Coccodrillo to wyjątkowy styl, w którym liczy się unikalne wzornictwo, detale oraz jakość wykończenia.

Dla marki Coccodrillo w ramach współpracy projektowej regularnie przygotowujemy koncepcje oraz wytyczne do komunikacji dla nowych projektów lub momentów w sezonie.

Cel

  • Stworzenie koncepcji komunikacji dla nowych inicjatyw podejmowanych przez markę, m.in. nowej linii produktowej, premiery nowej odsłony programu lojalnościowego czy sezonu wiosna/lato 2023.

Propozycja rozwiązania

  • Stworzyliśmy koncepcję kreatywną dla wprowadzenia nowej linii produktowej  Coccodrillo Kids.
  • Stworzyliśmy koncepcję komunikacji dla premiery nowej odsłony programu lojalnościowego.
  • Wypracowaliśmy koncepcję komunikacji marki w sezonie wiosna/lato 2023 w oparciu o badania oraz wyróżniki marki.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki

Efekty

  • Gotowe hasła

    Każda z przygotowanych koncepcji komunikacji zwierała gotowe hasła zgodne z główną ideą kreatywną oraz wartościami marki, a także storytelling kampanii.

  • Moodboard

    W ramach przygotowanych koncepcji stworzyliśmy moodboardy wizualne oraz sugestie do sesji zdjęciowych, wideo (wraz z przykładowymi scenariuszami) oraz wytyczne do animacji i grafik.

  • Pomysły kreatywne

    Dodatkowym elementem każdej koncepcji są wytyczne dla działań Visual Merchandising, sugestie działań komunikacyjnych online oraz offline, a także zbiór dodatkowych inspiracji i możliwych do wdrożenia działań wizerunkowych zarówno w kanałach własnych marki, jak i zewnętrznie.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego