MOKIDA - branding

Energetyczny branding nowej marki dla autentycznych rodziców

Rok współpracy: 2021

MOKIDA to multibrandowy portal dla autentycznych rodziców i ich pociech. Misją przewodnią marki jest zapewnienie codziennego, dopasowanego do potrzeb wsparcia tym, którzy zrywają z niedoścignionym wzorcem perfekcjonizmu i chcą wychowywać swoje dzieci w poczuciu szczęścia i nieskrępowanej radości. MOKIDA to także internetowa przestrzeń pozwalająca w szybki i intuicyjny sposób zamówić niezbędne, spersonalizowane  produkty i usługi, a także otrzymać merytoryczne porady od innych rodziców oraz ambasadorów marki.

Cel

  • Opracowanie koncepcji wizualnej dla nowej marki stworzonej dla autentycznych rodziców.
  • Stworzenie logo i identyfikacji wizualnej, które będą wyróżniać się na tle konkurencji, sprzyjać zapamiętywaniu wśród grupy docelowej oraz umożliwiają zaprezentowanie marki na różnorodnych nośnikach.

Propozycja rozwiązania

  • Pracę nad brandingiem rozpoczęliśmy od opracowania moodboardów, za pomocą których określiliśmy wstępny  styl i język wizualny marki.
  • Na podstawie wybranej  koncepcji stworzyliśmy dwie propozycje brandingu obejmujące projekty logotypów, fontów, kolorów, a także charakterystycznych elementów graficznych, które zaprezentowaliśmy na różnorodnych materiałach.
  • Branding oparliśmy na sześciu kształtach wywodzących się od liter zawartych w nazwie marki i przynoszących na myśl kolorowe  wycinanki. 
  • Całość brandingu doskonale oddaje świeżość, energię i radość dziecięcych zabaw.
  • Finalną wersję identyfikacji wizualnej przedstawiliśmy w formie księgi znaku.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego