MOKIDA - branding
Energetyczny branding nowej marki dla autentycznych rodziców
Rok współpracy: 2021
MOKIDA to multibrandowy portal dla autentycznych rodziców i ich pociech. Misją przewodnią marki jest zapewnienie codziennego, dopasowanego do potrzeb wsparcia tym, którzy zrywają z niedoścignionym wzorcem perfekcjonizmu i chcą wychowywać swoje dzieci w poczuciu szczęścia i nieskrępowanej radości. MOKIDA to także internetowa przestrzeń pozwalająca w szybki i intuicyjny sposób zamówić niezbędne, spersonalizowane produkty i usługi, a także otrzymać merytoryczne porady od innych rodziców oraz ambasadorów marki.
Cel
- Opracowanie koncepcji wizualnej dla nowej marki stworzonej dla autentycznych rodziców.
- Stworzenie logo i identyfikacji wizualnej, które będą wyróżniać się na tle konkurencji, sprzyjać zapamiętywaniu wśród grupy docelowej oraz umożliwiają zaprezentowanie marki na różnorodnych nośnikach.
Propozycja rozwiązania
- Pracę nad brandingiem rozpoczęliśmy od opracowania moodboardów, za pomocą których określiliśmy wstępny styl i język wizualny marki.
- Na podstawie wybranej koncepcji stworzyliśmy dwie propozycje brandingu obejmujące projekty logotypów, fontów, kolorów, a także charakterystycznych elementów graficznych, które zaprezentowaliśmy na różnorodnych materiałach.
- Branding oparliśmy na sześciu kształtach wywodzących się od liter zawartych w nazwie marki i przynoszących na myśl kolorowe wycinanki.
- Całość brandingu doskonale oddaje świeżość, energię i radość dziecięcych zabaw.
- Finalną wersję identyfikacji wizualnej przedstawiliśmy w formie księgi znaku.