Pijalnia Wódki i Piwa

Budowanie społeczności i integracja ponad 20 fanpage'ów sieci franczyzowej

Rok współpracy: 2018

Pijalnia Wódki i Piwa to najszybciej rozwijający się koncept shot bistro barów w naszym kraju i kultowa marka rozpoznawana przez ponad 80% pełnoletnich (i nie tylko ;)) Polaków.
Sieć, będąca jedną z marek grupy Mex Polska, działa na rynku od 2010 roku i może poszczycić się imponującą liczbą ponad 36 lokali oferujących swoim gościom sentymentalną i nieco ironiczną podróż do czasów PRL-u.

Wyzwanie

  • Integracja prawie 30 indywidualnych fanpage’ów pojedynczych lokali w jedną sieć, która pozwoli na obniżenie kosztów obsługi i odciążenie z liczby obowiązków managerów poszczególnych pijalni. 
  • Stworzenie spójnego wizerunku marki na 2 scentralizowanych profilach i zwiększenie zaangażowania pod publikowanym contentem.

Propozycja rozwiązania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia strategii komunikacji dla Social Mediów Pijalni Wódki i Piwa.
  • Zarekomendowaliśmy stworzenie spójnej struktury profili na platformie Facebook, która połączyła ponad 20 fanpage’ów aktualnie funkcjonujących franczyz i lokali własnych.
  • W pierwszych miesiącach od zaakceptowania nowej strategii i integracji profili przejęliśmy opiekę nad publikacjami marki.
  • W celu zobrazowania zabawnych i kojarzących się z marką sytuacji, do współpracy zaangażowaliśmy ZUCH Rysuje – grafika i blogera, który świetnie wpisał się w język komunikacyjny Pijalni.
  • Przeprowadziliśmy również skalibrowane kampanie Social Ads, których celem było zadbanie o zwiększenie zasięgu oraz zaangażowania + promocję nowych produktów w ofercie.  

Efekty

  • 1 profil

    Stworzyliśmy jeden, główny fanpage marki, który mógł być obsługiwany przez dział marketingu i jednocześnie publikował automatycznie posty na profilach facebookowych poszczególnych lokalizacji.

  • 44k zaangażowania

    Dzięki nowej strategii komunikacji, odpowiedniej moderacji i działaniom content marketingowym  podnieśliśmy zaangażowanie na Facebooku do ponad 44 tysięcy zainteresowanych użytkowników miesięcznie.

  • 1077% polubień

    W 6 miesięcy ponad 10 razy zwiększyliśmy również liczbę polubień profilu marki Pijalnia Wódki i Piwa na Instagramie.

Zuch rysuje - komiksy dla Pijalnia wódki i piwa, widok na facebooku
Zuch rysuje - komiksy dla Pijalnia wódki i piwa
Pijalnia wódki i piwa - referencje

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego