Pomocna Mama

Rebranding i aktualizacja strategii dla fundacji Pomocna Mama z Poznania

Rok współpracy: 2023

Fundacja Pomocna Mama pragnie stać się dodatkowym, pomocnym członkiem dla rodzin borykających się z trudnościami. Wspiera i obejmuje opieką samotne mamy i ojców, a także całe rodziny w trudnej sytuacji materialnej, rodziców i dziadków wychowujących dzieci z niepełnosprawnością. Organizuje zbiórki finansowe i rzeczowe, tworzy programy edukacyjne dla rodziców i pedagogów, prowadzi programy terapeutyczne i indywidualne terapie dla dzieci. Organizuje również akcje specjalne i wydarzenia, które pomagają gromadzić osoby chcące zmieniać świat na lepsze, chociaż w mikroskali.

Cel

  • Stworzenie nowego logotypu i całego systemu identyfikacji wizualnej, które umożliwią prowadzenie spójnej komunikacji fundacji w różnych kanałach.

Propozycja rozwiązania

  • Przeprowadziliśmy warsztaty, dzięki którym określiliśmy główne wartości fundacji oraz jej grupy docelowe.
  • Opracowaliśmy koncepcję marki, uwzględniając m.in. jej osobowość, brand story, główne hasło, dwie propozycje moodboardów wizualnych, określone grupy docelowe z ich potrzebami.
  • Stworzyliśmy listę rekomendowanych działań, dotyczących m.in. strony internetowej, komunikacji w social mediach oraz możliwych dodatkowych akcji i współprac zewnętrznych.
  • Opracowaliśmy identyfikację marki – logo, ilustracje do wykorzystania na różnych nośnikach, kolorystykę, typografię oraz księgę znaku (brandbook).
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami
pomocna mama - wersje kolorystyczne
pomocna mama - ilustracja linearnej dłoni i serca
Pomocna Mama - przykłady ilustracji
Pomocna Mama - przykład strony internetowej
Pomocna Mama - przykład kreacji graficznych
Pomocna Mama - przykład kreacji graficznych
Pomocna Mama - przykład kreacji graficznych
Porównanie starego i nowego logotypu

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego