Pomocna Mama
Rebranding i aktualizacja strategii dla fundacji Pomocna Mama z Poznania
Rok współpracy: 2023
Fundacja Pomocna Mama pragnie stać się dodatkowym, pomocnym członkiem dla rodzin borykających się z trudnościami. Wspiera i obejmuje opieką samotne mamy i ojców, a także całe rodziny w trudnej sytuacji materialnej, rodziców i dziadków wychowujących dzieci z niepełnosprawnością. Organizuje zbiórki finansowe i rzeczowe, tworzy programy edukacyjne dla rodziców i pedagogów, prowadzi programy terapeutyczne i indywidualne terapie dla dzieci. Organizuje również akcje specjalne i wydarzenia, które pomagają gromadzić osoby chcące zmieniać świat na lepsze, chociaż w mikroskali.
Cel
- Stworzenie nowego logotypu i całego systemu identyfikacji wizualnej, które umożliwią prowadzenie spójnej komunikacji fundacji w różnych kanałach.
Propozycja rozwiązania
- Przeprowadziliśmy warsztaty, dzięki którym określiliśmy główne wartości fundacji oraz jej grupy docelowe.
- Opracowaliśmy koncepcję marki, uwzględniając m.in. jej osobowość, brand story, główne hasło, dwie propozycje moodboardów wizualnych, określone grupy docelowe z ich potrzebami.
- Stworzyliśmy listę rekomendowanych działań, dotyczących m.in. strony internetowej, komunikacji w social mediach oraz możliwych dodatkowych akcji i współprac zewnętrznych.
- Opracowaliśmy identyfikację marki – logo, ilustracje do wykorzystania na różnych nośnikach, kolorystykę, typografię oraz księgę znaku (brandbook).