Dobosz
Branding nowego produktu
Rok współpracy: 2021
Dobosz to polska firma, która od 1993 roku produkuje najwyższej jakości słodycze eksportowane do krajów Unii Europejskiej oraz m.in.: Stanów Zjednoczonych, Australii, Japonii, Chin, Afganistanu czy Pakistanu. Dzisiaj Dobosz to ponad 30 rodzajów wyśmienitych słodyczy opartych na starannie opracowanych recepturach i wykonanych ze składników najwyższej jakości – bez sztucznych konserwantów i barwników, wytwarzanych zgodnie z systemami: BRC oraz HACCP.
Cel
- Stworzenie projektu opakowań oraz hasła dla nowego rodzaju produktu: ptasie mleczko o smaku mango.
Propozycja rozwiązania
- Dla marki Dobosz zaprojektowaliśmy 2 propozycje Key Visuals dla nowej linii produktu oraz kilka propozycji haseł.
- Stworzyliśmy hasło „Zasmakuj tropików” i energetyczne projekty kilku rodzajów opakowań.
- Po wybraniu konkretnych kierunków zaprojektowaliśmy finalne opakowania dla: cukierków, ptasiego mleczka w 3 rozmiarach opakowań.
- Finalne projekty skonsultowaliśmy z działem produktu, produkcji oraz drukarnią obsługująca markę i opracowaliśmy pliki produkcyjne.