Wino od chłopaków
Lead generation - kampania online
Wino od Chłopaków to jeden z pierwszych w Polsce prosecco vanów, który możesz wynająć na swoją imprezę. Niezależnie, czy organizujesz wesele, urodziny, wieczór panieński, czy plenerowy event firmowy, mobilny bar w formie klasycznego włoskiego mikrobusa Piaggio to świetna atrakcja, która na długo zapadnie gościom w pamięć!
Pomimo innowacyjnego pomysłu, przed rozpoczęciem naszej współpracy marka zmagała się jednak z rosnącą konkurencją, niedostateczną rozpoznawalnością na rynku oraz małą liczbą rezerwacji.
Cel
- Zwiększenie liczby liczby zapytań o rezerwację prosecco vana i podniesienie poziomu sprzedaży.
Propozycja rozwiązania
- Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia strategii komunikacji marki, w oparciu o którą przygotowaliśmy strategię kampanii online na kanały takie jak Facebook i Instagram.
- W dalszej kolejności zajęliśmy się targetowaniem, bieżącą obsługą i optymalizacją kampanii Social Ads.
Efekty
-
Dzięki kampanii Social Ads
marka zyskała ponad 500 zapytań ofertowych.
-
Po czterech tygodniach
trwania kampanii lead generation, kalendarz rezerwacji prosecco vana był zapełniony na następne 12 miesięcy.
-
Sukces przerósł oczekiwania klienta
i tym samym marka Wino od Chłopaków postanowiła rozbudować swoją flotę.