Wino od chłopaków

Lead generation - kampania online

Rok współpracy: 2018

Wino od Chłopaków to jeden z pierwszych w Polsce prosecco vanów, który możesz wynająć na swoją imprezę. Niezależnie, czy organizujesz wesele, urodziny, wieczór panieński, czy plenerowy event firmowy, mobilny bar w formie klasycznego włoskiego mikrobusa Piaggio to świetna atrakcja, która na długo zapadnie gościom w pamięć! 

Pomimo innowacyjnego pomysłu, przed rozpoczęciem naszej współpracy marka zmagała się jednak z rosnącą konkurencją, niedostateczną rozpoznawalnością na rynku oraz małą liczbą rezerwacji.

Cel

  • Zwiększenie liczby liczby zapytań o rezerwację prosecco vana i podniesienie poziomu sprzedaży.

Propozycja rozwiązania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia strategii komunikacji marki, w oparciu o którą przygotowaliśmy strategię kampanii online na kanały takie jak Facebook i Instagram.
  • W dalszej kolejności zajęliśmy się targetowaniem, bieżącą obsługą i optymalizacją kampanii Social Ads.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • Dzięki kampanii Social Ads

    marka zyskała ponad 500 zapytań ofertowych.

  • Po czterech tygodniach

    trwania kampanii lead generation, kalendarz rezerwacji prosecco vana był zapełniony na następne 12 miesięcy.

  • Sukces przerósł oczekiwania klienta

    i tym samym marka Wino od Chłopaków postanowiła rozbudować swoją flotę.

Mężczyzna w okularach przeciwsłonecznych
Wino w kieliszkach
Mężczyzna i kobieta siedzący przy napisie Wino

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego