QUIOSQUE
Angażujące Social Media dla marki modowej, które konwertują w e-commerce
Rok współpracy: 2019

QUIOSQUE to polska marka odzieżowa stworzona z myślą o dojrzałych kobietach. Strategię komunikacji marki, którą wspólnie realizujemy od kilku lat, oddaje hasło “Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”.
Wyzwanie
- Na początku 2019 roku pomimo dużej (ponad 90 tys. osób) społeczności na Facebooku, marka posiadała social media, które pełniły jedynie funkcję wizerunkową i nie przekładały się na konwersję w e-commerce.
Propozycja rozwiązania
- Przeprowadziliśmy test i w związku z długoletnią współpracą zaproponowaliśmy przejęcie prowadzenia Social Media marki oraz tworzenie do nich treści.
- Zmiany w komunikacji z fankami.
- Inna prezentacja produktów.
- Zmiana linkowania do e-commerce.
Efekty
-
84% wzrostu ruchu
w e-commerce z Facebooka (przy zmniejszonym budżecie reklamowym) rok do roku.
-
Średnie miesięczne 41% wzrostu
zaangażowania fanów na Facebooku (rok do roku).
-
9,93% średni CTR kampanii
na zaangażowanie (po 3 miesiącach działań CTR wynosił ponad 11%).


