QUIOSQUE

Angażujące Social Media dla marki modowej, które konwertują w e-commerce

Rok współpracy: 2019

QUIOSQUE  to polska marka odzieżowa stworzona z myślą o dojrzałych kobietach. Strategię komunikacji marki, którą wspólnie realizujemy od kilku lat, oddaje hasło “Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”.

Wyzwanie

  • Na początku 2019 roku pomimo dużej (ponad 90 tys. osób) społeczności na Facebooku, marka posiadała social media, które pełniły jedynie funkcję wizerunkową i nie przekładały się na konwersję w e-commerce.

Propozycja rozwiązania

  • Przeprowadziliśmy test i w związku z długoletnią współpracą zaproponowaliśmy przejęcie prowadzenia Social Media marki oraz tworzenie do nich treści.
  • Zmiany w komunikacji z fankami.
  • Inna prezentacja produktów.
  • Zmiana linkowania do e-commerce.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki

Efekty

  • Napis +84% ruch na www

    84% wzrostu ruchu

    w e-commerce z Facebooka (przy zmniejszonym budżecie reklamowym) rok do roku.

  • Napis +41% zaangażowanie

    Średnie miesięczne 41% wzrostu

     zaangażowania fanów na Facebooku (rok do roku).

  • Napis 9,93% CTR

    9,93% średni CTR kampanii

    na zaangażowanie (po 3 miesiącach działań CTR wynosił ponad 11%).

Post na facebooku Quiosque
Post na facebooku Quiosque
Post na facebooku Quiosque

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego