QUIOSQUE

Angażujące Social Media dla marki modowej, które konwertują w e-commerce

Rok współpracy: 2019

QUIOSQUE  to polska marka odzieżowa stworzona z myślą o dojrzałych kobietach. Strategię komunikacji marki, którą wspólnie realizujemy od kilku lat, oddaje hasło “Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”.

Wyzwanie / problem

Na początku 2019 roku pomimo dużej (ponad 90 tys. osób) społeczności na Facebooku, marka posiadała social media, które pełniły jedynie funkcję wizerunkową i nie przekładały się na konwersję w e-commerce.

Propozycja rozwiązania

  • przeprowadziliśmy test i w związku z długoletnią współpracą zaproponowaliśmy przejęcie prowadzenia Social Media marki oraz tworzenie do nich treści
  • zmiany w komunikacji z fankami 
  • inna prezentacja produktów
  • zmiana linkowania do e-commerce

Efekty

  • 84% wzrostu ruchu

    w e-commerce z Facebooka (przy zmniejszonym budżecie reklamowym) rok do roku

  • średnie miesięczne 41% wzrostu

     zaangażowania fanów na Facebooku (rok do roku)

  • 9,93% średni CTR kampanii

    na zaangażowanie (po 3 miesiącach działań CTR wynosił ponad 11%)

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: