QUIOSQUE

Realizacja strategii komunikacji w kampanii wizerunkowej marki modowej

Rok współpracy: 2019

QUIOSQUE to polska marka odzieżowa stworzona z myślą o dojrzałych kobietach, z którą łączy nas długoletnia współpraca. Jesienią 2019 roku pojawiła się potrzeba odświeżenia i odmłodzenia wizerunku marki oraz nowego zobrazowania hasła “Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”.

Stworzyliśmy zupełnie nową koncepcję kreatywną dla wizerunkowej sesji na sezon jesień/zima 2019/20. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy top modelkę Barbary Milewicz, która była twarzą pierwszej okładki polskiego wydania ELLE. W sesji wzięły udział także Maria Gaca oraz Patrycja Laufer, a wszystkie fotografie są autorstwa Małgorzaty Turczyńskiej.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: