QUIOSQUE - Kampania społeczna
Jak marka modowa może zachęcić kobiety do badań profilaktycznych?
Rok współpracy: 2019
Cel
- W ramach corocznej, organizowanej w październiku (miesiącu walki z rakiem piersi) akcji “Zadbaj o siebie” wraz z marką modową QUIOSQUE chcieliśmy zachęcić jak największą liczbę kobiet do badań profilaktycznych i samobadania.
Propozycja rozwiązania
Marka QUIOSQUE w ramach kampanii “Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa” wspiera Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum. Do filmu promocyjnego, za którego koncepcję i scenariusz odpowiadamy, zaprosiliśmy 3 fantastyczne kobiety ze Stowarzyszenia, które wygrały z chorobą, by opowiedziały o swoim doświadczeniu wraz z bliskimi.
- Na potrzeby kampanii stworzyliśmy 1 główny film promocyjny oraz 3 indywidualne, które są rozwinięciem każdej z tych wzruszających historii.
- Uruchomiliśmy kampanię YouTube Ads, która pozwoliła nam odpowiednio targetować materiał wideo i dotrzeć z komunikatem o badaniach profilaktycznych do jak największej liczby kobiet.
Efekty
-
190 000 tys. wyświetleń na YouTube
Główny film promocyjny kampanii “Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa” został wyświetlony ponad 190 000 tys. razy w pierwszych 2 tygodniach od publikacji.
-
Nagroda PRCH Retail Awards
Marka QUIOSQUE i jej działania zostały docenione i wyróżnione w konkursie organizowanym raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail.