QUIOSQUE - Kampania społeczna

Jak marka modowa może zachęcić kobiety do badań profilaktycznych?

Rok współpracy: 2019

Cel

  • W ramach corocznej, organizowanej w październiku (miesiącu walki z rakiem piersi) akcji “Zadbaj o siebie” wraz z marką modową QUIOSQUE chcieliśmy zachęcić jak największą liczbę kobiet do badań profilaktycznych i samobadania.

Propozycja rozwiązania

Marka QUIOSQUE w ramach kampanii “Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa” wspiera Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum. Do filmu promocyjnego, za którego koncepcję i scenariusz odpowiadamy, zaprosiliśmy 3 fantastyczne kobiety ze Stowarzyszenia, które wygrały z chorobą, by opowiedziały o swoim doświadczeniu wraz z bliskimi.

  • Na potrzeby kampanii stworzyliśmy 1 główny film promocyjny oraz 3 indywidualne, które są rozwinięciem każdej z tych wzruszających historii.
  • Uruchomiliśmy kampanię YouTube Ads, która pozwoliła nam odpowiednio targetować materiał wideo i dotrzeć z komunikatem o badaniach profilaktycznych do jak największej liczby kobiet.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki

Efekty

  • 190 000 tys. wyświetleń na YouTube

    Główny film promocyjny kampanii “Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa” został wyświetlony ponad 190 000 tys. razy w pierwszych 2 tygodniach od publikacji.

  • Nagroda PRCH Retail Awards

    Marka QUIOSQUE i jej działania zostały docenione i wyróżnione w konkursie organizowanym raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail.

Quiosque - kadr z kampanii społecznej
Quiosque - kadr z kampanii społecznej

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego