100% Retail&Fashion
Rebranding konferencji dla branży modowej
Rok współpracy: 2018
100% Ratail&Fashion to największa konferencja skupiająca liderów polskich marek z branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. To także przestrzeń dyskusji o trendach, wymiany narzędzi, wiedzy oraz case studies dotyczących zarządzania biznesami z sektora fashion.
Cel
- W 2018 roku stanęliśmy przed zadaniem odświeżenia wizerunku konferencji, której dotychczasowa identyfikacja wizualna stała się nieaktualna i budziła skojarzenia bliższe wydarzeniom sportowym niż modowym.
Propozycja rozwiązania
- Na podstawie zaktualizowanej strategii marki stworzyliśmy jej nowy język wizualny.
- Logo wraz z koncepcją komunikacji wizualnej nawiązywało do modowych kolaży, co umożliwiło prezentowanie współpracujących z konferencją brandów w całorocznej komunikacji.
- Przedłużeniem procesu zmian było przygotowanie nowej, intuicyjnej strony internetowej wydarzenia oraz odświeżenie formuły treści publikowanych w social mediach oraz rozsyłanych w formie newsletterów.
Efekty
-
2x więcej sesji
Dzięki wprowadzonym zmianom podnieśliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej konferencji o 108%.
-
20% wzrostu NPS
Zanotowaliśmy również wzrost ocen lojalności klientów w stosunku do marki.