Pasta Italia
Identyfikacja wizualna dla marki gastronomicznej
Pasta Italia to koncept gastronomiczny zlokalizowany w food courtach w galeriach handlowych, m.in. w Galerii Posnania. W ofercie znajduje się kilkanaście typów makaronów, sałatek oraz deserów przygotowywanych na świeżo w kilka minut.
Marka stawia na jakość: sprowadza włoski makaron, korzysta z włoskich serów, szynki parmeńskiej, świeżych filetów łososia, szarych krewetek, pełnoziarnistych makaronów i gotuje sosy według włoskich receptur.
Cel
- Marka potrzebowała nowej wersji logotypu, która mogłaby być wykorzystywana na różnych polach eksploatacji, a także pozwalała na zastrzeżenie znaku słowno-graficznego.
- Stworzenie języka wizualnego marki: kolory i ich łączenie, rodzaje fontów, elementy graficzne, stylistyka zdjęć i wideo, chwytliwe hasło, które w spójny sposób zaprezentują koncepcję fast restaurant.
Efekty
-
Dla marki Pasta Italia
opracowaliśmy nową wersję logotypu oraz całą identyfikację wizualną, która opiera się na łączeniu dynamicznych zdjęć, eleganckiej czerni oraz energetycznych fontów i zaprojektowanych specjalnie dla marki ilustracji podkreślających poszczególne elementy menu.