RIVA

Branding chorwackiego wine baru ulokowanego w Młynie Maria we Wrocławiu

Rok współpracy: 2023

RIVA to unikalne miejsce w centrum Wrocławia, które łączy w sobie elementy chorwackiej kultury i kuchni z lokalnym urokiem. Zlokalizowana w zabytkowym Młynie Maria, RIVA oferuje wyjątkowe doświadczenie kulinarne, prezentując unikalne wina z chorwackich winnic oraz regionalne specjały. Jest to również przestrzeń do organizacji różnorodnych wydarzeń i celebracji specjalnych okazji. Nazwa „RIVA”, oznaczająca w języku chorwackim nabrzeże lub promenadę, odzwierciedla charakter miejsca jako centrum życia społecznego i relaksu.

Cel

  • Stworzenie kompleksowego brandingu dla nowopowstałej winiarni, który umożliwi marce spójną i konsekwentną komunikację we wszystkich kanałach.

Propozycja rozwiązania

  • Opracowaliśmy angażujący stroytelling marki i stworzyliśmy nazwę RIVA podkreślając jej unikalne połączenie chorwackiej kultury i kuchni z urokiem Wrocławia.
  • Stworzyliśmy logo, identyfikacją wizualną marki, księgę znaku (brandbook) oraz wytyczne dotyczące kreowania wizerunku marki online i offline
  • Opracowaliśmy strukturę i architekturę informacji dla strony internetowej oraz zrealizowaliśmy projekt UX/UI strony internetowej, oparty na branding’u.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki
logo riva na tle zdjęcia winnicy
logo riva ze zdjęciem grona zielonych winogron
wnętrze restauracji z białym logo
zdęcie telefonu z hasłem i ilustracją, i zdjęcie białych talerzy niebieskimi ilustracjami
zdjęcie wejścia do restauracji riva i zdjęcie wnętrza z półką z winami
zdjęcie kieliszka na tle nieba i hasło z niebieską ilustracją pokazującym kieliszek i krople
obrazek podzielony pionowo na pół. Z prawej na tekst niebieskim tle, z lewej 3 małe obrazki amfory, winogron i białego tynku
ilustracja - niebieskie elementy porozrzucane
zdjęcie fragmentu kamiennego blatu i deski drewniaej z logo riva
zdjecia białej papierowej torby z logo riva
zdjęcie menu na kamiennym blacie i papierowej torby na ladzie baru
zdjęcie dziewczyny trzymającej białe, podłużne pudełko i wizualizacja dwóch pudełek
widok social mediów na telefonach
zdjęcie przystanku autobusowego z plakatem
ilustracja z hasłem i zdjęcie dłoni trzymającej kieliszek z trunkiem
widok strony internetowej ze zdjęciem, krótkim tekstem i niebieskim hasłem
niebieskie ilustracje przedstawiające naczynia ustawione jedno na drugim

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego