RIVA

Branding chorwackiego wine baru ulokowanego w Młynie Maria we Wrocławiu

Rok współpracy: 2023

RIVA to unikalne miejsce w centrum Wrocławia, które łączy w sobie elementy chorwackiej kultury i kuchni z lokalnym urokiem. Zlokalizowana w zabytkowym Młynie Maria, RIVA oferuje wyjątkowe doświadczenie kulinarne, prezentując unikalne wina z chorwackich winnic oraz regionalne specjały. Jest to również przestrzeń do organizacji różnorodnych wydarzeń i celebracji specjalnych okazji. Nazwa „RIVA”, oznaczająca w języku chorwackim nabrzeże lub promenadę, odzwierciedla charakter miejsca jako centrum życia społecznego i relaksu.

Cel

  • Stworzenie kompleksowego brandingu dla nowopowstałej winiarni, który umożliwi marce spójną i konsekwentną komunikację we wszystkich kanałach.

Propozycja rozwiązania

  • Opracowaliśmy angażujący stroytelling marki i stworzyliśmy nazwę RIVA podkreślając jej unikalne połączenie chorwackiej kultury i kuchni z urokiem Wrocławia.
  • Stworzyliśmy logo, identyfikacją wizualną marki, księgę znaku (brandbook) oraz wytyczne dotyczące kreowania wizerunku marki online i offline
  • Opracowaliśmy strukturę i architekturę informacji dla strony internetowej oraz zrealizowaliśmy projekt UX/UI strony internetowej, oparty na branding’u.
  • kolaż - zielony wykrzyknik i kobieta trzymająca książki
pattern złożony z niebieskich ilustracji
logo riva z niebieskim symbolem amfory
4 logotypy restauracji riva pokazane na tle kolorów marki
dwa projekty pudełek na wina z niebieskimi ilustracjami
kartonowe opakowania wina z kobaltową grafika i zdjeciem
wizualizacje toreb papierowych
wizualizacje toreb papierowych
wizualizacje instagram stories pokazane na telefonach
wizualizacja profilu restauracji na instagramie
widok strony internetowej ze zdjęciem, krótkim tekstem i niebieskim hasłem
niebieskie ilustracje przedstawiające naczynia ustawione jedno na drugim

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego