LafHome
Jak wykorzystać media społecznościowe do promocji usług remontowo-wykończeniowych?
LafHome to marka oferująca kompleksowe aranżacje pod klucz: zarówno prywatnych mieszkań, nieruchomości pod wynajem, jak i dużych powierzchni biznesowych. Codziennym kontaktem z klientami oraz ukończonymi realizacjami LafHome zmienia standardy branży budowalnej i udowadnia, że remonty nie muszą wiązać się z chaosem i niepewnością. Marka jest częścią grupy Lafrentz Polska, która od ponad 28 lat świadczy wszechstronne usługi na rzecz budownictwa i infrastruktury.
Cel
- Wsparcie procesu sprzedaży pakietów wykończeniowych poprzez działania prowadzone za pośrednictwem mediów społecznościowych.
- Zwiększenie rozpoznawalności i budowanie świadomości marki, jako eksperta przodującego w aranżacjach pod klucz.
- Rozbudowa sieci partnerów biznesowych.
Propozycja rozwiązania
- Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia strategii marki oraz komunikacji.
- Zajęliśmy się kompleksową obsługą mediów społecznościowych: od koncepcji, przez przygotowywanie tekstów, grafik i wideo, treści wizerunkowych dla partnerów, po moderację komentarzy i wiadomości prywatnych.
- W publikowanych materiałach skupiliśmy się na komunikowaniu remontowo-wykończeniowych wskazówek, trendów oraz inspiracji.
- Działania organiczne wspieraliśmy prowadzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych w Meta Ads.
Efekty
-
+ 10x większe zasięgi
Ponad 10-krotnie zwiększyliśmy instagramowe zasięgi w ciągu 6 miesięcy prowadzenia działań spójnych z nową strategią komunikacji.
-
Baza wiedzy
Stworzyliśmy solidne źródło inspiracji i informacji o nietuzinkowych inwestycjach oraz wykończeniu i remoncie domu lub mieszkania.
-
Rosnąca społeczność
Publikowane na Facebooku materiały docierały do średnio 30 tysięcy osób miesięcznie.