36 MINUT

Jak uspójnić komunikację w Social Mediach sportowej sieci franczyzowej?

Rok współpracy: 2022

36 MINUT to ponad 40 butikowych klubów sportowych zbudowanych w formie franczyzy. Sieć korzysta z innowacyjnego konceptu: cały trening obejmujący ćwiczenie wszystkich partii mięśni trwa dokładnie 36 minut. Z pomocą kompleksowego wsparcia specjalistów (fizjotrenerów oraz dietetyków) oraz nowoczesnej technologii marka umożliwia korzystającym z jej usług klientom utrzymanie zdrowia, kondycji oraz dobrego samopoczucia, a dodatkowo tworzy zgrane społeczności, których członkowie nawzajem wspierają się w osiąganiu sportowych celów.

Cel

  • Integracja indywidualnych fanpage’ów klubów w jedną sieć, która pozwoli na stworzenie spójnego wizerunku franczyzy w social mediach.
  • Wsparcie procesu sprzedaży karnetów poprzez działania prowadzone za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Propozycja rozwiązania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia taktyki komunikacji w SoMe marki.
  • Zarekomendowaliśmy stworzenie spójnej struktury profili na platformie Facebook, która połączyła prawie 40  fanpage’ów aktualnie funkcjonujących klubów.
  • Stworzyliśmy dokument kwartalnego planu komunikacji, zbierającego wszelkie planowane tematy publikacji umożliwiający zaproszenie specjalistów z poszczególnych klubów 36 MINUT do współtworzenia merytorycznego contentu.
  • Zajęliśmy się przygotowywaniem, publikacją oraz promowaniem treści na platformach Facebook i Instagram przy pomocy kampanii Social Ads,  a także moderacją aktywności pojawiającej się na profilu.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • 1 profil

    Stworzyliśmy jeden, główny fanpage marki na platformie Facebook, który pozwalał na automatycznie publikowanie zamieszczanych postów na profilach poszczególnych klubów.

  • Ponad 100% wzrostu

    W 3 miesiące działań zgodnych z nową strategią komunikacji w Social Mediach marka odnotowała:
    +84% wzrost odbiorców,
    +65% wzrost reakcji,
    +150% wzrost komentarzy.

  • +562% follow

    W analizie rok do roku marka odnotowała znaczne wzrosty w działaniach organicznych, zarówno pod kątem liczby obserwujących:
    +562% followersów na Instagramie,
    +269% polubień na Facebooku,
    jak i zasięgu treści:
    +1 200% na Facebooku,
    +14 700% na Instagramie. 

posty mediow spolecznosciowych
36 minut referencje

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego