Solano Group
Plan i koncepcja komunikacji nowej strategii w organizacji oraz budowa zaangażowania zespołu
Solano Group to ogólnopolska grupa firm działająca na polskim rynku od ponad 27 lat. Ich głównym celem jest wsparcie polskich przedsiębiorstw produkcyjnych. Grupa posiada szeroką sieć międzynarodowych kontaktów, co daje jej dostęp do pracowników z różnych zakątków świata. Dzięki temu jest w stanie tworzyć kompetentne zespoły i dostarczać usługi najwyższej jakości.
W ofercie firmy znajdują się m.in. realizacja procesów produkcyjnych, rekrutacja, doradztwo w zakresie szkoleń i zarządzania personelem, a także obsługa kadrowo-podatkowa. Solano Group reaguje na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku pracy w Europie, wspierając polską produkcję i tworząc miejsca pracy dla pracowników z zagranicy.
Cel
- Opracowanie i przygotowanie koncepcji komunikacji nowej strategii w organizacji.
- Budowa zaangażowania wokół celów sformułowanych w strategii w trakcie corocznego spotkania wszystkich pracowników.
Propozycja rozwiązania
- Na podstawie opracowanych wartości, wyróżników misji i wizji marki stworzyliśmy Key Visual, dzięki któremu uzyskaliśmy spójność komunikacji we wszystkich punktach styku marki.
- Opracowaliśmy koncepcje kreatywne na komunikację strategii wewnątrz organizacji, składające się z pomysłów i rekomendacji zaangażowania pracowników na dwóch etapach: jeszcze przed coroczną konferencją, na której zostanie zaprezentowana strategia marki oraz w trakcie konferencji.
Efekty
-
Key Visual
Zaprezentowaliśmy Key Visual na wybranych nośnikach, np.: plakat, newsletter, post Social Media (dopasowany do wybranych platform), ulotka.
-
Wewnętrzne prezentacje strategii dla zarządu i innych działów
Stworzyliśmy prezentację będącą syntezą strategii rozwoju, w której wykorzystane są elementy wizualne opracowanego Key Visuala dla zarządu oraz prezentację dla działu handlowego, która zawiera esencję strategii: wizja, misja, korzyści wynikające ze współpracy z grupą Solano.
-
Koncepcja kreatywna dla prezentacji strategii na konferencji
Stworzyliśmy prezentację opisującą wybraną koncepcję działań, w tym: newslettery z zaproszeniem na konferencję, propozycje prezentów dla uczestników związanych z nową strategią, zadanie zespołowe pomagające w zrozumieniu strategii, newsletter podsumowujący konferencję oraz podziękowania z zaproszeniem do dalszej współpracy w zespołach.