Soup Culture
Kampania Social Ads, która wypromowała otwarcie wegańskiej marki w 4 tygodnie
Soup Coulture to międzynarodowy koncept gastronomiczny, który w swojej działalności łączy innowację z dbałością o naturę. Marka promuje roślinną kuchnię i filozofię less waste w kilku miastach w Polsce.
Pyszne, wegańskie i wegetariańskie zupy przyrządzane są na miejscu z lokalnych serów, owoców i warzyw i podawane są w chrupiących, jadalnych kubkach – wszystko po to, by móc cieszyć się niezwykłymi smakami bez konieczności korzystania z plastikowych opakowań.
Cel
- Promocja otwarcia nowego lokalu Soup Coulture w Poznaniu, na którego promocję online mieliśmy 4 tygodnie.
Propozycja rozwiązania
- By wypromować nieznaną dotychczas markę na terenie stolicy Wielkopolski, postawiliśmy na zintensyfikowane działania w obrębie kampanii Social Ads. Zamiast zwracać się w reklamach do wszystkich pasjonatów jedzenia w okolicy, komunikaty kierowaliśmy do osób ceniących najważniejsze wartości marki – wegan i wegetarian oraz miłośników filozofii less waste.
- W tym czasie zajęliśmy się również bieżącą obsługą profili powstającego lokalu: opracowaniem koncepcji, tekstów i grafik publikowanych postów, a także moderacją komentarzy i wiadomości prywatnych.
- Dodatkowo stworzyliśmy na platformie Facebook wydarzenie dedykowane otwarciu lokalu na poznańskich Jeżycach.
Efekty
-
3900 osób
Utworzone przez nas wydarzenie zgromadziło prawie 4 000 osób zainteresowanych otwarciem nowego wegetariańskiego lokalu.
-
89%
W przeciągu miesiąca dotarliśmy z komunikatami o otwarciu do niemal 90% potencjalnych klientów, czyli osób stosujących dietę wegetariańską i wegańską w okolicy.
-
250 paragonów
W czasie pierwszych 8 godzin od otwarcia nowego lokalu na liczniku pojawiło się aż 250 paragonów, czyli o 150% więcej niż w innych lokalach marki podczas pierwszych dni otwarcia.