Centrum Kultury Zamek

Spot promocyjny dla wystaw w centrum kultury

Rok współpracy: 2023

Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu stanowi jedną z najważniejszych instytucji kulturalnych w Polsce. Co roku odbywa się w nim aż 2 500 różnorodnych wydarzeń – od koncertów, przez pokazy filmowe po wystawy, które mają na celu prezentowanie oraz stymulowanie rozwoju najciekawszych zjawisk kultury.

Cel

  • Stworzenie koncepcji i realizacja spotu promocyjnego wystawy “Nie to niebo”.

Propozycja rozwiązania

  • Stworzyliśmy 2 koncepcje oraz wytyczne wizualne i szkice scenariuszy do wyboru przez CK Zamek.
  • Opracowaliśmy finalny scenariusz spotu oraz zajęliśmy się produkcją (organizowaną w kilku lokacjach) i postprodukcją materiałów.
  • Stworzyliśmy 2-minutowy spot promujący wystawę “Nie to niebo”, w którym pokazaliśmy, że kosmos jest bliżej niż się wydaje – w Poznaniu odkryto planetoidę, tu znaleziono meteoryt, przechowują się pierwodruki Kopernika i właśnie tu bada się mikroświaty i budują się rakiety kosmiczne. Chcieliśmy rzucić światło na eksponaty przyszłej wystawy i przekazać pigułkę wiedzy, którą podzielili się profesorowie i specjaliści, zachęcający do odwiedzenia wystawy.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

Referencje / opinia

“Podejście agencji MOXIE do naszych potrzeb było prawdziwym wytchnieniem dla zespołu pracowników zaangażowanych w stworzenie wystawy, o której mowa powyżej. Podczas gdy pracownicy naszej Instytucji przyzwyczajeni są do samodzielnej organizacji i konieczności ciągłego nadzoru nad postępami jakichkolwiek prac, podczas współpracy z MOXIE mogliśmy pozwolić sobie na bardzo potrzebny oddech.

Od samego początku nakreślenie zakresu współpracy, rytmu prac, potrzeb i oczekiwań odbywało się z inicjatywy agencji, dzięki czemu nasza strona była faktycznie, w pełnym znaczeniu tego słowa, zaopiekowana.

Materiały przygotowane przez MOXIE na rozmowy i briefy były przejrzyste oraz zwarte, spotkania kończyły się konkretnymi ustaleniami. Okres pomiędzy ustaleniem zadań między stronami a rozpoczęciem realizacji nigdy nie wyniósł dłużej niż 2 dni. Pomiędzy poszczególnymi etapami, czuliśmy też, że praca realizowana jest przez ludzi, którzy doskonale wiedzą, co robią, co znacząco wpływało na komfort pracy.

Samodzielność w faktycznej realizacji zlecenia, ale jednocześnie olbrzymia responsywność w obliczu zmian potrzeb z naszej strony sprawiła, że na nawiązywane przez nas współprace patrzeć będziemy przez pryzmat standardu wyznaczonego przez MOXIE.”

– Bartosz Wiśniewski,
Kierownik Działu Projektów Interdyscyplinarnych

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego