Hammer Glass
Strategia marki z sektora technologicznego

Hammer Glass to polska marka akcesoriów GSM, specjalizująca się w ochronie premium dla urządzeń elektronicznych. Oferuje zaawansowane szkła ochronne, w tym m.in. najmocniejsze na rynku szkła szafirowe. We współpracy z międzynarodowymi producentami, takimi jak Corning (producent gorilla glass) tworzy szkła ochronne, które przechodzą liczne (ponad 20) testy jakości, aby spełniać najwyższe standardy wytrzymałości. W portfolio firmy znajduje się również nowoczesny ploter Hammer Glass Cut – urządzenie wyposażone w opatentowaną głowicę, która gwarantuje precyzyjne wycinanie, umożliwiając idealne dopasowanie folii ochronnej do każdego modelu urządzenia i zapewnia pełną kontrolę nad jakością wykończenia.
Wyzwanie
- Stanęliśmy przed wyzwaniem opracowania kompleksowej strategii marki oraz komunikacji, które stworzą fundament dla brandingu i całościowego planu komunikacji i wprowadzenia marki na rynek.
- Wsparcie zespołu marki w budowaniu spójnego, wyrazistego przekazu oraz stworzenie skutecznej koncepcji wejścia na rynek polski i zagraniczny, skierowanej do klientów z sektora B2C i B2B.
- Strategia powinna stać się bezpośrednim punktem wyjścia zarówno dla brandingu, jak i planów wprowadzenia marki na rynek – zarówno w Polsce, jak i na rynki zagraniczne w Unii Europejskiej.
- Tworzymy strategię, która pozwala marce wyróżnić się, przekazać określoną wartość i zbudować trwałą pozycję w konkurencyjnym otoczeniu, zapewniając podstawy do długofalowego rozwoju i rozpoznawalności.
Propozycja rozwiązania
- Rozpoczęliśmy od facylitacji warsztatów strategicznych z przedstawicielami różnych działów oraz kadrą zarządzającą, moderując kluczowe dyskusje i integrując perspektywy niezbędne do wypracowania spójnej wizji i fundamentów marki.
- Opracowaliśmy główne hasło marki oraz kluczowe wyróżniki, które nadają jej unikalny charakter.
- Stworzyliśmy język komunikacji (brand tone of voice), który precyzyjnie określa, jak marka ma mówić o sobie i do swoich odbiorców – uwzględniając zarówno treści tekstowe, jak i wizualny wydźwięk, który wspiera spójność wizerunku we wszystkich kanałach.
- Skoncentrowaliśmy się na doborze narracji i kreacji, w tym opowieści do materiałów wideo reklamowych.
- Stworzyliśmy branding (system komunikacji wizualnej) oraz kompleksowy brand manual, zawierający szczegółowe wytyczne dotyczące tożsamości wizualnej, a także plan wdrożenia, w tym wytyczne do opakowań, designu aplikacji i e-commerce.
- Koordynowaliśmy zespoły wdrożeniowe i dobieraliśmy podwykonawców do produkcji materiałów, zapewniając spójność i wysoką jakość na każdym etapie wdrożenia.
Efekty
-
Strategia marki i plan działania
Stworzyliśmy kompleksowy dokument strategiczny, który definiuje kierunki rozwoju i działania komunikacyjne marki, budując solidną podstawę do wyróżnienia na rynku. Strategia obejmuje plan działania zarówno dla rynku polskiego, jak i rynków zagranicznych w Unii Europejskiej.
-
Spójne brand story
Opisaliśmy brand story, wartości i wyróżniki marki oraz opracowaliśmy spójny język komunikacji – zarówno w warstwie słownej, jak i wizualnej. Dzięki temu marka może konsekwentnie budować relacje z odbiorcami i tworzyć jasny, angażujący przekaz w każdym kanale: od fizycznych punktów sprzedażowych, po social media i kreacje video.
-
Plan i koordynacja wdrożenia
Przełożyliśmy strategię na konkretne działania, obejmujące przygotowanie szczegółowych wytycznych i rekomendacji: dla stoiska targowego i sprzedażowego, katalogów oraz linii produktowych. Uruchomiliśmy kanały social media marki wraz z bieżącą komunikacją, a także zajęliśmy się pełną obsługą influencer marketingu – od researchu i pozyskiwania ambasadorów, przez negocjacje, po realizację kampanii. Całościowy plan i koordynacja działań zapewniają spójność i skuteczność komunikacji marki na każdym etapie wejścia na rynek.








Referencje / opinia
„Zespół MOXIE? Cóż, jeśli lubicie świeże pomysły, terminowość i dbałość o każdy detal… to tak, oni to mają – od strategii po produkcję materiałów, robią wszystko, czego tylko można by sobie życzyć w marketingu. Po ponad rocznej współpracy, mogę śmiało polecić MOXIE każdemu, kto potrzebuje nie tylko kogoś, kto dowiezie tematy na czas, ale będzie aktywnie uczestniczył w działaniach firmy i dbał, o to, żeby były spójne ze strategią. Nawet jeśli czasem oznacza to powiedzenie stanowczego nie. Ale hej, jeśli ktoś woli chaos i opóźnienia, to pewnie trzeba szukać gdzie indziej.”