LafHome

Strategia marki dla klienta z branży nieruchomości

Rok współpracy: 2022

LafHome to marka oferująca kompleksowe aranżacje pod klucz: zarówno prywatnych mieszkań, nieruchomości pod wynajem, jak i dużych powierzchni biznesowych. Codziennym kontaktem z klientami oraz ukończonymi realizacjami LafHome zmienia standardy branży budowlanej i udowadnia, że remonty nie muszą wiązać się z chaosem i niepewnością. Marka jest częścią grupy Lafrentz Polska, która od ponad 28 lat świadczy wszechstronne usługi na rzecz budownictwa i infrastruktury.

Wyzwanie

  • Zbudowanie rozpoznawalności marki LafHome na rynku ogólnopolskim, jako firmy pierwszego wyboru w zakresie kompleksowego wykończenia wnętrz.
  • Zwiększenie liczby realizowanych projektów.

Propozycja rozwiązania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od audytu SEO, przeprowadzenia analizy konkurencji marki, a także wywiadów pogłębionych z jej klientami i podwykonawcami.
  • Następnie zrealizowaliśmy cykl  warsztatów strategicznych dotyczących zarówno wartości i wyróżników marki, jak i jej klientów.
  • W oparciu o zebrane informacje opracowaliśmy dokumenty strategiczne (strategię marki i strategię komunikacji) zawierające szczegółowe wytyczne dla współtworzonego markę zespołu.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • Język marki

    W dokumencie strategicznym opisaliśmy brand story, wartości i wyróżniki oraz język (słowny i wizualny), jakim powinna posługiwać się marka.

  • 4 persony

    Stworzyliśmy 4 kluczowe grupy docelowe wraz z personami, które pozwolą marce precyzyjnie odpowiadać na potrzeby jej klientów.

  • Media plan

    Opracowaliśmy szczegółowych  plan komunikacyjny marki z podziałem na działania w obrębie rekomendowanych kanałów.

Referencje

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego