LafHome
Strategia marki dla klienta z branży nieruchomości
LafHome to marka oferująca kompleksowe aranżacje pod klucz: zarówno prywatnych mieszkań, nieruchomości pod wynajem, jak i dużych powierzchni biznesowych. Codziennym kontaktem z klientami oraz ukończonymi realizacjami LafHome zmienia standardy branży budowlanej i udowadnia, że remonty nie muszą wiązać się z chaosem i niepewnością. Marka jest częścią grupy Lafrentz Polska, która od ponad 28 lat świadczy wszechstronne usługi na rzecz budownictwa i infrastruktury.
Wyzwanie
- Zbudowanie rozpoznawalności marki LafHome na rynku ogólnopolskim, jako firmy pierwszego wyboru w zakresie kompleksowego wykończenia wnętrz.
- Zwiększenie liczby realizowanych projektów.
Propozycja rozwiązania
- Współpracę rozpoczęliśmy od audytu SEO, przeprowadzenia analizy konkurencji marki, a także wywiadów pogłębionych z jej klientami i podwykonawcami.
- Następnie zrealizowaliśmy cykl warsztatów strategicznych dotyczących zarówno wartości i wyróżników marki, jak i jej klientów.
- W oparciu o zebrane informacje opracowaliśmy dokumenty strategiczne (strategię marki i strategię komunikacji) zawierające szczegółowe wytyczne dla współtworzonego markę zespołu.
Efekty
-
Język marki
W dokumencie strategicznym opisaliśmy brand story, wartości i wyróżniki oraz język (słowny i wizualny), jakim powinna posługiwać się marka.
-
4 persony
Stworzyliśmy 4 kluczowe grupy docelowe wraz z personami, które pozwolą marce precyzyjnie odpowiadać na potrzeby jej klientów.
-
Media plan
Opracowaliśmy szczegółowych plan komunikacyjny marki z podziałem na działania w obrębie rekomendowanych kanałów.