MBM Solar

Strategia komunikacji i plan marketingowy dla firmy z branży fotowoltaicznej

Rok współpracy: 2020

MBM Solar to marka, której priorytetem jest dbanie o dobrą energię – zarówno tę odnawialną, jak i w relacjach z klientami oraz dostawcami. Dzięki instalacjom fotowoltaicznym firma chce wnieść realną zmianę w życie odbiorców swoich usług –  zapewnić możliwość inwestowania w przyszłość, stabilność finansową oraz zdrowsze środowisko.

Cel

  • Zbudowanie silnego wizerunku marki, wprowadzenie spójnej komunikacji oraz dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Propozycja rozwiązania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od serii wywiadów pogłębionych z kluczowymi klientami MBM Solar oraz dwóch dni warsztatów strategicznych z jej twórcami, w czasie których wspólnie dyskutowaliśmy nad wartościami marki, jej osobowością oraz grupami docelowymi.
  • Opracowaliśmy persony i ścieżki klientów, DNA marki oraz rekomendacje umożliwiające przełożenie ich na konkretne działania (zaczynając od strony internetowej i mediów społecznościowych aż po kampanie online i systemy sprawnego zarządzania  celami).
  • Przygotowaliśmy także nowy claim marki: „Przyszłość jest słoneczna”.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • Dokument strategiczny

    W efekcie przeprowadzonej przez nas pracy marka otrzymała dokument zawierający rozbudowaną strategię komunikacji, ułatwiającą szybsze podejmowanie kluczowych decyzji i będącą drogowskazem w codziennie prowadzonych działaniach.

  • Plan marketingowy

    Uzupełnieniem działań był plan marketingowy przedstawiający opis kroków umożliwiających stopniowe wdrażanie nowych wizji w biznesowe realia.

  • Prezentacja dla zespołu marki

    Powstała również prezentacja, która pomogła marce zakomunikować wewnątrz zespołu zmiany związane z nową strategią komunikacji.

Hasło MBM Solar - przyszłość jest słoneczna

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego