Varsztatovnia

Taktyka komunikacji w SoMe wspierająca sprzedaż warsztatów

Rok współpracy: 2022

Varsztatovnia to największy non-profit inkubator warsztatowy prowadzący zajęcia online oraz stacjonarnie – w miastach na terenie całej Polski. Marka działa na rzecz zwiększenia dostępności sztuki, zrzeszając początkujących artystów, pasjonatów, niezależnych twórców i budując inkluzywną społeczność opartą na wolności oraz tolerancji.

Cel

  • Opracowanie koncepcji kreatywnej i planu działania w social media, który zwiększy zaangażowanie oraz obniży koszty konwersji.
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki Varsztatovnia, która wpłynie na zwiększenie sprzedaży warsztatów.

Propozycja działania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od analizy dotychczasowych działań marki na Social Mediach oraz audytu kampanii Social Ads.
  • Przeprowadziliśmy warsztaty strategiczne z twórcami Varsztatovni,  w trakcie których pracowaliśmy nad określeniem wyróżników marki, grup docelowych i ich  ścieżek zakupowych.
  • W oparciu o zebrane informacje opracowaliśmy dokument taktyki działań w Social Mediach wraz z rekomendacjami umożliwiającymi skuteczne przełożenie nowych planów marki na jej komunikację w internecie.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • napis dna marki

    DNA marki

    W dokumencie strategicznym opisaliśmy brand story, wartości i wyróżniki Varsztatovni pomagające utrzymać spójność komunikacji współtworzącemu markę zespołowi.

  • 4 persony

    Opisaliśmy 4 kluczowe grupy docelowe wraz z personami, umożliwiającymi skutecznie targetowanie prowadzonych działań.

  • 5A

    Opracowaliśmy również ścieżki zakupowe, pozwalające marce precyzyjnie adresować potrzeby klientów na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego.

Varsztatownia referencje dla Moxie

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego