Lafrentz Group
Strona internetowa dla grup marek z branży budowlanej
Rok współpracy: 2024
Grupa Lafrentz to uznana firma z trzydziestoletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie infrastruktury, budownictwa i odnawialnych źródeł energii. Oferuje pełen zakres usług od projektowania, budowy, nadzoru, aż po zaawansowane wykończenia i realizację projektów związanych z odnawialnymi źródłami energii.
Wyzwanie
- Każda z marek grupy Lafrentz, powstająca w różnych okresach, charakteryzowała się inną identyfikacją wizualną i stylem komunikacji. Pomimo tych różnic, marki często współpracowały, tworząc synergię i realizując kompleksowe projekty inwestycyjne.
- Stworzenie nowej strony internetowej ma na celu ujednolicenie komunikacji po rebrandingu Lafrentz Group oraz zaprojektowanie dedykowanych podstron dla każdej z marek wchodzących w skład grupy.
Propozycja rozwiązania
- Przeprowadziliśmy kompleksowe wywiady z managerami i dyrektorami marki, które umożliwiły nam zmapowanie kluczowych potrzeb oraz oczekiwań wobec nowej strony internetowej. Następnie przeprowadziliśmy dwa warsztaty, podczas których szczegółowo określiliśmy potrzeby wszystkich działów firmy w zakresie nowej strony internetowej.
- Wykorzystując perspektywy różnych grup klientów i działów wewnątrz organizacji, stworzyliśmy propozycję architektury strony oraz interaktywne makiety, które pokazywały user flow. Opracowaliśmy zgodne z tym odpowiednie designy na urządzenia mobilne i desktopowe.
- Przygotowaliśmy teksty zgodne ze strategią marki oraz zoptymalizowane pod SEO. Zaprogramowaliśmy i wdrożyliśmy stronę na systemie CMS WordPress, przetestowaliśmy ją na różnych urządzeniach oraz podpięliśmy analitykę w postaci Google Analytics i GTM, dbając o to, aby wszystkie piksele i inne elementy analityczne były poprawnie skonfigurowane.
- Stworzyliśmy również instrukcję obsługi strony, umożliwiającą samodzielne zarządzanie treścią działowi marketingu.
- Nasze projekty są indywidualnie zaprojektowane od zera, co zapewnia unikalny design dopasowany do specyficznych potrzeb każdej marki wchodzącej w skład grupy Lafrentz.