Pasta Italia

Strona internetowa dla gastronomii z kilkoma wersjami menu

Rok współpracy: 2021

Pasta Italia to koncept gastronomiczny zlokalizowany w food courtach w galeriach handlowych, m.in. w Galerii Posnania. W ofercie znajduje się kilkanaście typów makaronów, sałatek oraz deserów przygotowywanych na świeżo w kilka minut. 

Marka stawia na jakość: sprowadza włoski makaron, korzysta z włoskich serów, szynki parmeńskiej, świeżych filetów łososia, szarych krewetek, pełnoziarnistych makaronów i gotuje sosy według włoskich receptur.

wyzwanie / problem

  • Stworzenie strony internetowej umożliwiającej prezentowanie różnych wersji menu, które może być różne, w zależności od lokalu i gwarantującej łatwy sposób dodawania kolejnych lokalizacji w zakładce menu,
  • Zaprojektowanie bloga oraz wszystkich zakładek w taki sposób, by zespół tworzący markę mógł z łatwością zmieniać treści w formie tekstów i zdjęć, 
  • Umożliwienie klientom marki pozostawienia numeru telefonu lub e-mail oraz dołączenie do bazy klientów.

Propozycja rozwiązania

  • Zgodnie z założeniami strategicznymi marki przygotowaliśmy architekturę oraz layout graficzny strony internetowej na desktop i mobile, 
  • Wdrożyliśmy stronę na CMS WordPress, by umożliwić właścicielom szybkie zmiany treści oraz dodawanie kolejnych lokalizacji, zintegrowaliśmy formularze kontaktowe z MailChimp, 
  • Opracowaliśmy i opublikowaliśmy teksty o marce oraz pierwsze wpisy blogowe, 
  • Zadbaliśmy o analitykę i wprowadziliśmy integrację z: Google Analitics.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: