Pasta Italia
Strona internetowa dla gastronomii z kilkoma wersjami menu
Rok współpracy: 2021
Pasta Italia to koncept gastronomiczny zlokalizowany w food courtach w galeriach handlowych, m.in. w Galerii Posnania. W ofercie znajduje się kilkanaście typów makaronów, sałatek oraz deserów przygotowywanych na świeżo w kilka minut.
Marka stawia na jakość: sprowadza włoski makaron, korzysta z włoskich serów, szynki parmeńskiej, świeżych filetów łososia, szarych krewetek, pełnoziarnistych makaronów i gotuje sosy według włoskich receptur.
Wyzwanie
- Stworzenie strony internetowej umożliwiającej prezentowanie różnych wersji menu, które może być różne, w zależności od lokalu i gwarantującej łatwy sposób dodawania kolejnych lokalizacji w zakładce menu.
- Zaprojektowanie bloga oraz wszystkich zakładek w taki sposób, by zespół tworzący markę mógł z łatwością zmieniać treści w formie tekstów i zdjęć.
- Umożliwienie klientom marki pozostawienia numeru telefonu lub e-mail oraz dołączenie do bazy klientów.
Propozycja rozwiązania
- Zgodnie z założeniami strategicznymi marki przygotowaliśmy architekturę oraz layout graficzny strony internetowej na desktop i mobile.
- Wdrożyliśmy stronę na CMS WordPress, by umożliwić właścicielom szybkie zmiany treści oraz dodawanie kolejnych lokalizacji, zintegrowaliśmy formularze kontaktowe z MailChimp.
- Opracowaliśmy i opublikowaliśmy teksty o marce oraz pierwsze wpisy blogowe.
- Zadbaliśmy o analitykę i wprowadziliśmy integrację z: Google Analytics.