Jupi Art School
Identyfikacja wizualna dla szkoły malarstwa i rysunku dla dzieci
Rok współpracy: 2021
Jupi Art School to marka przekazująca artystyczny warsztat, w dostosowanej do potrzeb najmłodszych, radosnej i ekscytującej formie. Szkoła powstała, by pokazać, że w każdym dziecku drzemie artysta. Jupi Art School poprzez zabawę uczy technik plastycznych, rozwija poczucie estetyki, wrażliwość i wyobraźnię młodych ludzi, a przede wszystkim zachęca ich do kreatywnego myślenia i wychodzenia poza linie w poszukiwaniu nieszablonowych rozwiązań.
Cel
- Stworzenie logotypu, claimu oraz języka wizualnego dla nowo powstającej marki, które nie tylko podkreślą jej charakter i wartości, ale przede wszystkim przykują uwagę zarówno rodziców, nastolatków, jak i najmłodszych klientów.
Propozycja rozwiązania
- Pracę nad brandingiem rozpoczęliśmy od cyklu warsztatów strategicznych, wywiadów z potencjalnymi klientami i stworzenia strategii marki.
- Opracowaliśmy wizualne moodboardy, które prezentowały założenia strategiczne w formie wizualnej, po ich akceptacji ze strony klienta.
- Stworzyliśmy dwie propozycje brandingu.
- Inspiracją do powstania identyfikacji wizualnej Jupi Art School był konstruktywizm i ciepła, wyrazista, aczkolwiek stonowana kolorystyka, zachęcająca do łączenia barw i kształtów w nieskończone kombinacje.
- Kluczową rolę w identyfikacji stanowi wielofunkcyjny, pochodzący z logotypu sygnet. Ze względu na swoją prostotę może on być również wzbogacany o niestandardowe kształty.